nummeriek veld springt steeds op nul

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
hallo forum leden

wie kan me helpen met het volgende probleem?
ik heb een tabel met gegevens, een van de kolommen is voor het moyenne (voor biljarten )
als ik deze op tekst zet kan ik de moyenne's er wel in typen maar heb ik problemen als ik dit in exel importeer.
moyenne's zijn getallen met 3 cijfers achter de comma b.v. 0,364
als ik dit op nummeriek zet springt het elke keer weer terug op nul, als ik naar de volgendecel ga
heb de standaartwaarde al geprobeert weg te halen want deze stont op nul en weet niet wat ik hier moet doen met de opbouwfunctie voor expressies.
wie kan me hier mee helpen

b.v.d. ronnie

hallo forum leden

wie kan me helpen met het volgende probleem?
ik heb een tabel met gegevens, een van de kolommen is voor het moyenne (voor biljarten )
als ik deze op tekst zet kan ik de moyenne's er wel in typen maar heb ik problemen als ik dit in exel importeer.
moyenne's zijn getallen met 3 cijfers achter de comma b.v. 0,364
als ik dit op nummeriek zet springt het elke keer weer terug op nul, als ik naar de volgendecel ga
heb de standaartwaarde al geprobeert weg te halen want deze stont op nul en weet niet wat ik hier moet doen met de opbouwfunctie voor expressies.
wie kan me hier mee helpen

b.v.d. ronnie

De tabel gewoon op tekst zetten, bij het exporteren naar excel "gegeven met opmaak en indeling"aanvinken, en het moet lukken bij mij in ieder geval wel, ik gebruik office 2007.

succes JTMT

hallo JTMT
ik ben er bijna uit
heb de kolom op numeriek staan veldlengte op Dubbele precisie en notatie op 0,000
ziet er tot nu toe goed uit.
in ieder geval bedankt voor het meedenken
groetjes ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan