nummering op 3 niveaus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sennec

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
hallo!

ik zal even het probleem schetsen: ik heb drie kopteksten ( kop 1, 2 en 3) ik heb deze via rechtsklik-wijzigen-opmaak-nummering-nieuwe nummeropmaak definiëren veranderd

ik krijg dan zo een tekstvak waarin ik kan typen en standaar staat er een "1" in die grijs gearceerd is, dit is volgens mij het nummer dat automatisch aanpast.
Dit werk dus niet.

op niveau 1 (kop 1) krijg ik mooi opeenvolgende nummers maar op niveau 2 en 3 niet meer, deze worden niet verfrist na een nieuwe kop 1
ik zal proberen het visueel te schetsen.

1 kop 1
1.1 kop 2
1.2 kop 2
1.1.1 kop 3
2 kop 1
1.3 kop2
1.1.2 kop 3

Stuur het doc. als bijlage mee, althans het gedeelte waar het fout gaat.

Hoi,

Klik op een kopniveau wat 'niet klopt'
Menu: Opsommingstekens en nummering
Meerdere niveau's
Zie bijlage

Bijlagen

• ScrnDmp.JPG
    ScrnDmp.JPG
    34,7 KB · Weergaven: 135
Tja .....

Zie bijlage.

De 'knop' heet: Lijst met meerdere niveaus'

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 135
nummering op drie nivéaus

Ik zit met dezelfde vraag en ben al bezig geweest met jouw tips. Het lastige is dat bij mij Kop 1 geen nummering heeft en vanaf kop 2 de telling start 1 (kop 2), 1.1(kop 3), 1.1.1 (kop 4). Ik kom uiteindelijk wel tot 1.1 maar als ik aan kop 4 werk, krijg ik geen 3 grijze blokjes meer , maar slechts tweeBekijk bijlage 165849.
Hoe kan ik nog 1 niveau lager definieren?

Drie dingen: allereerst welkom op het forum! Te tweede: deze vraag is al een twee jaar oude opgeloste topic, en het is niet netjes om daar een eigen vraag in te stellen. En als laatste: je bijlage doet het niet. Ik zou zeggen: maak een nieuwe vraag aan, met een werkende bijlage.

Spelregels

Neem mij niet kwalijk dat ik spelregels heb overtreden, ik was me van geen kwaad bewust.
En de bijlage heb ik gemaakt met print screen, beter wist ik niet.
En ten laatste , ik heb geen eindoplossing gezien in deze vraag. Het stopte gewoon.
Ik zal een nieuwe vraag aanmaken met dezelfde info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan