Nummering op 4 niveau's

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther63

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Ik zal even het probleem schetsen: ik heb vier kopteksten ( kop 1, 2, 3 en 4) . Deze heb naar mijn zin aangepast in de stijlen. Nu wil ik dat bij het gebruik van deze 4 niveau stijlen in een document ook de nummering goed doorloopt. Nu is het
kop 1 (geen nummer)
1 kop 2
2 kop 2
1.1.kop 3
2 kop 2
2.1 kop 3
2.1 kop 4 (ipv 2.1.1)
2.2 kop 4 (ipv 2.1.2)

Als ik het aan wil passen bij 'definieer nieuwe lijst met meerdere niveaus' dan gaat alles goed tot ik bij niveau 4 aangekomen ben. Dan blijven er maar 2 grijs gearceerde vakjes i.p.v. 3 (zie ook de bijlage).
Hoe kan ik dus 3 grijze vakjes krijgen?

Bijlagen

• lijst.png
    lijst.png
    91 KB · Weergaven: 60
Als je goed naar je eigen plaatje kijkt, zul je zien dat je de stijl hebt gekoppeld aan Niveau 1 i.p.v. niveau 3.

Was het maar zo gemakkelijk.
Ik heb een nieuw plaatje gemaakt, waarbij je kan zien dat niveau 3 wel aangeklikt kan worden, maar het zorgt niet voor een extra grijs vakje. Als ik niveau 3 aangeklikt heb blijft het vak 'niveaunummer aangeven vanaf:' gewoon leeg.
En of ik nu niveau 1, 2,3 of 4 intik (zoals op dit plaatje) dat levert niets op.lijst.png

Als je naar het nieuwe plaatje kijkt, zie je dat in het vak <voer opmaak in voor het nummer> maar twee veldcodes staan: voor Niveau 1 en Niveau 2. Het derde niveau wordt dus niet gebruikt. Je moet voor het vierde niveau dus 3 nummer codes hebben.

Mooi! :thumb:
Mag de vraag ook nog op <Opgelost>!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan