Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo,
ik ben net een twee uur thuis van een paar weken ziekenhuis, maar ben er nog niet uit
ik type in A1 ,1
A2 ,2
hoe kan je selecteren
ik doe kopieeren
grt Johan
Met "doortrekken" wordt in Excel bedoeld: kopiëren met de vulgreep en dat wil zeggen: als de cursor zich rechts-onderaan op het hoekpunt van een cel bevindt, de linkermuisknop indrukken, die ingedrukt houden, en dan door het slepen van de muis de cel(len) verder kopiëren (naar rechts of naar beneden). En dat is nu juist waar de vragensteller NIET mee moet beginnen.klik met de muiis in a1 en trek de muis door naar cel a2.
vervolgens trek je met de muis vanaf cel a3 door naar cel a100 en klikt op enter
Als je de geboden oplossingen goed leest, vind ik ze bijna allemaal uitstekend.heren,
bedankt de laatste uitleg van Zaptra was uitstekend
dank jullie voor de moeite
grt Johan![]()
De begrippen "doortrekken", "doorvoeren", e.a. kunnen nogal eens voor verwarring zorgen.Als je de geboden oplossingen goed leest, vind ik ze bijna allemaal uitstekend.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.