Nummers overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Berichten
155
Goedendag,
Mijn vader heeft een nieuwe telefoon (HTC Touch Diamond), waar hij zijn nummers (rond de 400/500 telefoonnummers) in wilt zetten, de HTC heeft namelijk 4GB telefoongeheugen dus dat zou genoeg moeten zijn, de telefoonnummers staan op dit moment in het geheugen van zijn oudere Nokia 6230i, als hij deze wilt kopiëren naar zijn andere telefoon (de htc), hoe moet hij dit dan doen?
Bij kopiëren op de nokia kun je namelijk alleen naar sim en het past niet op de sim dus kun je die ook niet in de HTC doen aangezien niet alle nummers erop passen.

Bij voorbaat dank,
Lars.
 
Naar een pc kopiëren?

Ja maar hoe dan? via de bijgeleverde software van Nokia? Maar dan moet het toch in een bestand omgezet worden dat de HTC Touch Diamond er daarna ook mee overweg kan om hem in zijn telefoonboek te zetten?
 
Mobiele telefoontjes zijn niet mijn "dingen", ik ging er gemakshalve van uit dat je met een usb kabeltje alles kon overzetten en vervolgens weer kopiëren naar een andere telefoon.
 
Helaas de mijne ook niet :p

Dit kan naar de HTC wel maar met de Nokia niet, ik ga het in iedergeval proberen, bedankt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan