Nut van witte mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesl

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Berichten
77
Hallo allemaal,

Ik moet voor mijn werk mappen aanmaken om gegevens op te slaan.
Ik moet daarvoor witte mappen gebruiken, zodat ze onzichtbaar worden.

Kan iemand hier mij misschien het nut van witte mappen uitleggen?

Groet Liesl
 
je kan die mappen verborgen maken zodat ze niet gezien worden.. als je dat wil kun je ze wel tevoorschijn halen.
dat doe je bij Extra -> mapopties -> (tabblad : weergave) -> scroll naar beneden en kun je bij het menu : verborgen bestanden en mappen aangeven of je verborgen bestanden wil laten zien ofniet ;)
 
je kan die mappen verborgen maken zodat ze niet gezien worden.. als je dat wil kun je ze wel tevoorschijn halen.
dat doe je bij Extra -> mapopties -> (tabblad : weergave) -> scroll naar beneden en kun je bij het menu : verborgen bestanden en mappen aangeven of je verborgen bestanden wil laten zien ofniet ;)

Ok, maar wat is dan precies het nut van die verborgen mappen??
 
als je map verborgen is kun je de map niet zien.. net zoals ik zei als je dat insteld zie jehet pas..

dus een verborgen map zie je neit is enige nut..
 
Geen nut. tis 1 vinkje lastiger om de mappen te vinden (Zoals eerder aangegeven)
 
Als je niet wilt dat iedereen zomaar in jouw mappen gaat dan zou je ze verborgen kunnen maken. Maar, je ziet ze zelf ook niet! En iedereen die in mapopties een vinkje zet bij het tonen van verborgen mappen ziet ze ook.
Ik weet overigens niet waarom je wit zegt. Ze zijn de gewone kleur geel, maar ze worden wat vager getoond dan de "normale" mappen
Wat is dan het nut?

Geen idee! Iedereen kan er toch bij

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan