Nv4_Disp Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravencold

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Hey, Ik krijg de laatste tijd ingame steeds vaker freezes, en dan slaan alle kleuren om (zie screenshots) , Ik heb het opnieuw instaleren van die games al geprobeerd, nieuwe drivers, windows opnieuw geinstalleerd.

Systeem:
Proc; E8400 Intel , 3.00Ghz Core 2 Duo
Videokaart: 8800GT Nvidia 512MB (PCI-E)
Geheugen: Corsair Dominator 1066MHZ 2x 1 GB (was eerst 4x1 GB , maar toen crashde hij nog veel vaker)
Coolermaster 550 Watt voeding
samsung spinpoint f1 HDD (750 gb)
Mobo: Asus P5k/Epu (1666 FSB)
3 Case koelers, 1 Artic cooling CPU koeler.

Ingame temperaturen , Videokaart = 50/70
CPU / HDD ~30 /40.

(screen : http://album.partyflock.nl/61838848.jpg?nocache;62398640 )

Ik hoop dit snel op te lossen, en reageer op elke mogelijke oplossing

BVD, Sjoerd.

Beste Sjoerd,

Speelt je geluid gewoon door, dus alleen je beeld "freezed" met die rare kleuren zoals jouw screenshot? Als dit zo is, heb ik nl. precies hetzelfde gehad en na dagen spitten is het bij mij nu opgelost! Voor de rest zijn onze specs van de pc bijna identiek (zelfde moederbord, geheugen, hdd etc..). Ik wacht je antwoord af en dan hoop ik dat ik kan helpen, want het is erg frustrerend.

Groeten Kelly

heey,

ik mag dan wel niet degene zijn die deze post is begonnen maar ik heb precies hetzelfde probleem. Rare kleuren en een scherm die freezed maar de muziek blijft gewoon doorspelen. Staan op internet veel oplossing maar geen van deze heeft tot nu toe gewerkt, dus vroeg me af hoe jij dit opgelost hebt, Kelly

heb nieuwe drivers geprobeerd, andere drivers geprobeerd (niet van nvidia zelf) maar niks lijkt te werken. ook niet het totaal verwijderen van alle drivers + de bestanden die zijn achtergebleven door de drivers (via driver sweeper) en de nieuwste installeren.

ik hoop dat je snel reageert Kelly :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan