Nvida Geaforce 6600 (Onvoldoende Stroom)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Godfather.delii

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Ik heb de volgende probleem met mij Nvida Geaforce 6600

Ik krijg de zelfde foutmelding telkens als ik me pc opniew start en ik heb alle laaste drivers geintstalleert en tog krijg ik deze fout

------------------------------------------------------------------------------------
Nvida senitel onvoldoende stroom sluit extra stroom kabel
------------------------------------------------------------------------------------

En ik heb de kabel al aangesloten wat doe ik fout :(

hij zegt dat je kaart te weinig stroom krijgt om goed te kunnen werken, je moet dus voor wat extra stroom zorgen voor je kaart
is je kaart net nieuw gekocht?
hoeveel watt geeft je voeding??
en kijk op de doos van je kaart hoeveel watt hij nodig heeft

Laatst bewerkt:
denk eerder dat je voedig onvoldoende stroom leverd denk dat het eens tijd woord,
voor een voeding boven de 450 watt

Denk Van Niet

Ik Denk Van Niet Want Mijn Voeding Zijn Goed Ik Heb De Kaart Al Een Jaar En Mijn Voeding Is Ook Nieuw Pas 1 Jaar En Ik Heb De Systeemeisen Die Ik Moet Hebben Voor Mijn Videokaart Ik Bedoel Ik Gebruik Hem Al 1 Jaar Foutloos :(

goed als je dat meteen had gezegt....waren die andere 3 posts niet nodig maja..
zijn de verbindingen van de stekkertjes wel schoon?? knik in de snoer miss

of de voeding is niet all te best wat duit op stroom storingen
meet em eens door dan kan je dat uit sluiten of probeer een andere.

Bedankt Voor De Info Ik Zal Met Mijn Vader Naar De Voeding Kijken Me Vader Weet Volgens Al Wat De Probleem Is

Offtopic:
Godfather.delii zei:
Ik Denk Van Niet Want Mijn Voeding Zijn Goed Ik Heb De Kaart Al Een Jaar En Mijn Voeding Is Ook Nieuw Pas 1 Jaar En Ik Heb De Systeemeisen Die Ik Moet Hebben Voor Mijn Videokaart Ik Bedoel Ik Gebruik Hem Al 1 Jaar Foutloos

Godfather.delii zei:
Bedankt Voor De Info Ik Zal Met Mijn Vader Naar De Voeding Kijken Me Vader Weet Volgens Al Wat De Probleem Is

Volgens de nederlandse spelling hoeft er alleen maar een hoofdletter aan het begin van de zin hoor:o
Gewoon even om te laten weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan