Nvidea drivers vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
412
Beste mensen

Ik lees veel pro`s over nvidia drivers nu lees ik hier heb je alles van de oude drivers weg gehaald en elders lees ik haal oude drivers weg via configuratischerm.
Betekend dit dat als je maar een oude driver elders hebt staan dat je zelfs conflicten kan krijgen of begrijp ik het verkeerd,ook al is dit uit 2003 de problemen zijn er nog steeds
Dank u Nixs
 
Hoi Nixs,
ik heb maar eveneen eigen vraag voor jou gemaakt.
Om en een topic van 2003 een vraag te plaatsen hoort niet.
Nu lezen veel meer mensen dit draadje.
suc6.
 
[...]Betekend dit dat als je maar een oude driver elders hebt staan dat je zelfs conflicten kan krijgen of begrijp ik het verkeerd,ook al is dit uit 2003 de problemen zijn er nog steeds
Dank u Nixs

M.b.t. je problemen uit 2003, daar weet ik niets van.

Omdat de meeste drivers ook nog additionele software installeren (zoals Nvidea Control Panel, dat bij mij in mijn Systray staat) is de aangewezen weg tegenwoordig voor grafische drivers bijna altijd het Software gedeelte van Configuratiescherm, ipv. de optie Deinstalleren in Apparaatbeheer.
Die additionele software werkt vaak alleen met de driver waar die voor geschreven is, en dus zou je dan kunnen spreken van een 'conflict' als de driver op de Apparaatbeheer manier wordt verwijderd.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan