NVIDEA GeForce 6600 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0512

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2005
jap, ik heb DIT topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=253029
al gezien, en het topic naar waar het doorverwijst ook, maar

ik ben dus op zoek naar drivers voor die GraKa voor een windows 2003 systeem, en de enige die ik vind voor win 2003 op de site van nvidea zelf zijn er voor win 2003 64 bits, (wat bij mij nie het geval is,...)

mijn vraag dus, heeft iemand een linkje naar de correcte drivers voor een
NVIDEA GeForce 6600 voor op een windows 2003 R2 systeem dat NIET 64 bits is?

iemand die daar eventueel ervaring mee heeft?
of zou ik dan niet beter de windows 2000 drivers pakken (is ook server edition,...)

Zijn toch dezelfde als voor XP?:confused:

Heb ze ooit van ATI ervoor gebruikt, ook XP drivers voor 2003, werkte prima.

no idea, geen ervaring mee, maar goed, k zal t gewoon proberen, ben benieuwd

bon, net geprobeerd, tijdens de setup krijg ik volgende melding:

de software die u voor deze hardware installeert: NVIDEA GeForce 6600 voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test, die op compatibiliteit met windows controleert.

en dan kan ik ofwel doorgaan, ofwel beëindigen,...

Gewoon doorgaan, deze melding krijg je altijd, ook als je de XP drivers op een XP windows versie installeerd, niks van aantrekken. :thumb:

heb gewoon doorgegaan, niets abnormaals gemerkt voor de rest
MAAR, ik kan nog altijd de direct3Dacceleration niet aanzetten (wat de reden is waarom ik naar drivers op zoek ging), iemand een idee hoe ik dat dan wel kan fixen?

toen ik daarnaar googelde werd er overal aangeraden om de drivers te checken, wat ik dus deed, en wat nu blijkt niet voor een oplossing gezorgd te hebben

kan zijn, maar dat is helemaal het probleem niet, als ik in dxdiag naar de tab beeldscherm ga

zie ik onderaan:
directdraw-versnelling
direct 3d versnelling
agp oppervlakteversnelling

naast alledrie staat "niet beschikbaar", alsook een knop "uitschakelen", waar ik niet kan op klikken

daar nog eens naast staan weer 2 knoppen, namelijk:
diredctDraw testen => daar kan ik op klikken en alles lijkt ok
direct3D testen => die is NIET enabled, dus ik kan er niet op klikken,...

Ik heb geen specifieke 2003 nVidia drivers gevonden, het is natuurlijk ook server software, waarbij het grafische deel helemaal niet belangrijk is.

Dat je hem nu wil gebruiken als desktop, tja.

Lijkt er dus op dat er geen ondersteunig wordt gegeven voor het grafische 3D verhaal.

Overigens bedoelde ik ermee, ook 3D sound kun je testen, de rest uiteraard ook.

mja, dan blijft het voorlopig gewoon nog ff zo, binnenkort komen er enkele nieuwe onderdeeljtes binnen om erin te stoppen (nog 2 hd's, dvd station, wireless netwerkkaart), als die der in zitten zal k der wss xp of vista op zetten

heb hem gekregen met 2K3 erop,.... draait zeer vlot algemeen, maar grafisch kom ik der dus blijkbaar niet ver mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan