NVidea GeFrorce 6800 GT reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
333
ik heb een NVidea GeFrorce 6800 GT nu heb ik in een boekje gelezen dat je met een programmatje ATITOOL kon overloklokken of zo iets in iedergavan beter maken,

ik schoof die pijltje wat omhoog en er gebauerde nix,

nu speel ik mijn vavo speltje weer en zi soms vreemde dingen die voor ik die ATITOOl gebreukte niet waren,

soms zit er een kleur op een steen B.V roze of zwart , en nu in slingel player een stuk afal op de grond helemaal WIT ik denk dat Die *** ATITool dat heet gedaan ,

hoe zou ik mijn video kaart weer naar fabrieks instellingen kunnen zetten?:eek:

PS. ik was dus boos en heb ATITOol eraf gegooid
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Lijkt me het beste om je kaart helemaal te de-instaleren en weer de drivers opnieuw te zetten...
 
Ga naar apparaatbeheer en doe op je kaart een rechtermuisklik.
kies: instalatie ongedaan maken.

ook in je configuratie scherm de alle drivers van nvidea verwijderen.

als je dit gedaan hebt je pc herstarten.Als goed is krijg je melding: nieuwe hardware gevonden.

dan naar de nvideasite om daar de juiste drivers te halen
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
 
@tom bouwt: wist je overigens dat die tool NIET voor Vista is.............................?
 
ik zie nu dat het bij je systeem om een 8600 gaat ipv een 6800(die waren er ook namelijk)
:D

zie je topictitel en vraagstelling....
 
@tom bouwt : mooi dat het weer werkt.

Ik kan het echter niet laten om 3 opmerkingen te maken:

1. dankzij mensen als jij floreren fora als de Helpmij! Waarvoor mijn welgemeende dank!
2. oer- en oerdom, om te gaan experimenteren met een tool waarvan je niet eens uitzoekt of íe wel voor jouw OS geschikt is. Nog even los van andere research die noodzakelijk is als je met dit soort 'gevaarlijke' tools aan de slag gaat.
3. na 2, zie weer opmerking 1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan