Nvidea videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bnick

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hallo, ik heb een Nvidia GeForce Go 7600 op mijn laptop. Maar ik heb voor een spelletje NVIDIA GeForce 7800 GT nodig. Weet iemand hoe ik die krijg?

Ik sluit me aan bij Applefaq, een laptop is niet upgradebaar en dus totaal niet geschikt om te gamen. De videokaarten zijn 90% van de tijd onder de maat.

En voor het zelfde geld kun je een veel betere pc kopen

Het is dus niet mogelijk om in jou laptop een andere videokaart te zetten. En zelfs als het wel mogelijk zou zijn, is dit zeer duur.
Een driver update gaat je helaas ook niet helpen.

Mijn voorgangers hebben gelijk, een huis tuin en keuken laptop is niet geschikt om mee te gamen.

Idd, Ik zou gaan sparen voor een mooie game pc
mijnes was 650 euro

5GB Ram
1 GB Gainward gts 250
500Gb WB
AMD Phenom X3 III 2.8 GHZ Triple core

Kan elke game aan :P

Idd, Ik zou gaan sparen voor een mooie game pc
mijnes was 650 euro

5GB Ram
1 GB Gainward gts 250
500Gb WB
AMD Phenom X3 III 2.8 GHZ Triple core

Kan elke game aan :P

Niet duur voor dat geld. Zeker excl. assemblage en speakers/scherm?
Scheelt alweer 250 euro he.

Mensen.....

Waarom niet gewoon antwoord geven op de vraag van de TS.??
Ts heeft een laptop en heeft daar een vraag over.Waarom beginnen we dan over het feit dat ie maar een pc moet kopen??
Daar vraagt de ts niet om en men kan niet in de purce van een ander kijken.

@ Frank,

Dat deed ik...

klopt.Sorry lita112, het was ook niet zozeer naar jou gericht.Had ik ff moeten vermelden.
Maar ik word er een beetje moe van laatste tijd op helpmij dat er al gauw gezegd wordt dat men maar wat nieuws moet kopen.

Laatst bewerkt:
klopt.Sorry lita112, het was ook niet zozeer naar jou gericht.Had ik ff moeten vermelden.
Maar ik word er een beetje moe van laatste tijd op helpmij dat er al gauw gezegd wordt dat men maar wat nieuws moet kopen.

Wij hebben toch ook antwoord op de vraag gegeven?

Ik citeer mijzelf:

een laptop is niet upgradebaar en dus totaal niet geschikt om te gamen

Dat kan wel wezen, maar ik geef wel de reden waarom ik mij bij Applefaq aansluit. Een laptop is niet upgradebaar, voor games raad ik een desktop aan.

De TS vraagt verders niet waar die wel games op kan spelen.
Waarom niet gewoon antwoord geven op de vraag die de ts stelt??.Als de ts dan later komt met het feit dat ie wel(de) games wilt spelen ,dan zou je de richting op kunnen gaan met het adviseren van een (game)pc.Ja..ook ik zal negatief adviseren om op een laptop games te spelen.Maar zal altijd eerst een antwoord geven op een vraag die gesteld wordt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan