Nvidia 6600 gt Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vannoss

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
ik heb een probleem met me 6600 gt : als ik drivercleaner draai en alles er af haal van drivers van nvidia , en hem uit zet en die 6600 gt er in zet dan draait hij gewoon perfect < dat zonder de drivers te Installeren.

als ik de driver heb geinstalleerd, en alles op de juiste instellingen zet , krijg ik puntjes in mijn beeld. als ik spellen speel draait hij ze meestal niet helemaal goed onder dx9.0.

wat heb ik geprobeerd: alles schoongemaakt , geen stof aanwezig, video kaart is 45 graden idle , kabel converter , ander beeldscherm aangesloten , andere koeler aangesloten. andere drivers geprobeerd. nieuwe cooling paste aangebracht op de gpu,graka gecheckt.
Noem maar op . niks werkt ,

voeding 350watt sharkoon.
geen power conector aangesloten op de kaart , zit geen stroom aansluiting op de kaart.
moederbord: Asrock 939 dual- sata 2.

Kan iemand mij helpen?

blijkbaar zijn de andere drivers beter voor je kaart, nvidia-drivers deinstalleren en eventueel opnieuw opstarten.

En heb nog niet gekeken naar de specs van de kaart, maar werkt de kaart wel goed onder directx versie 9?
En wat Vista zegt, als de Windows drivers beter zijn als de drivers van de kaart, dan werkt dat uiteraard beter.

bedankt ,, maare ,, heb et geprobeerd maar et helpt niet

ik blijf zwarte spikkels in me beeld zien

zijde jullie nog wat over specs, wat wil je weten>?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan