nVidia 7600 GS vs ATI RADEON 2600 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
816
Hallo,


Wat is de betere kaart? nVidia 7600 GS of ATI RADEON 2600 PRO.


:D
 
Gewoon, een beetje gamen, GTA San andreas etc.

Waarom: Kijk, ik had eerst een Alternate computer met een 7600 GS. Daar ging San andreas op Alles High heel goed. Nu wil ik weten of de ATI 2600 PRO Beter is.
 
De 2600Pro is iets beter, nog beter de 2600XT
 
Een leuke mdeaicenter computer, zoals Medion zelf ook al zegt.
Wel een verouderde processor en en verouderde niet echte gamers-videokaart.
Systeem is helemaal al sterk verouderd.

Leuk voor internet, office, muziek, filmpje kijken en een simpel spelletje.
 
Nou, volgens mij is ie niet 'sterk' verouderd hoor. Natuurlijk wel een beetje
 
De processor, de Q6600, is 3 jaar geleden op de markt gekomen en heeft al veel, heel veel nieuwe, betere, snellere en zuiniger opvolgers gehad.

Dat geldt trouwens ook voor de Hd2600Pro
 
Maar de andere onderdelen?

Wat blijft er nog voor belangrijks over dan?

Moederbordje met Socket 775 dat bijna niet te upgraden is en normaal huis-tuin-en keuken DDR2 geheugen.
En een middelmatige voeding
 
Hoi,

Maar het blijft een sinterklaas kado misschien had het verstandig geweest on eerder deze vragen te stellen want op deze manier wordt het geen fijne pakjes vond volgens mij
 
Hoi,

Maar het blijft een sinterklaas kado misschien had het verstandig geweest on eerder deze vragen te stellen want op deze manier wordt het geen fijne pakjes vond volgens mij

Haha

Nee joh! Ik ben hartstikke blij dat ik die krijg!!!!
Mij krijg je nooit teleurgesteld met welk cadeau dan ook! Al is het een IBM Met een videokaart van 8mb en met een Pentium 2!!!
 
Waar zie jij de voeding en het moederbord?

Die zie ik niet, maar een Q6600 zit op een Socket 775 bordje.
En Medion zal er echt geen super-zware voeding ingezet hebben, niet nodig voor die videokaart.
Kijk b.v.. eens hier:

http://link.marktplaats.nl/302410610

Ook een systeem met de Q6600 maar dan wel met een 8800GTS, die maakt gehakt van de 2600Pro. En met een A-merk kast, Corsair super-voeding, top geheugen.
Wel ruim 200 euro goedkoper (vraagprijs dan), is eigenlijk ook nog te duur, systeempjes als deze gaan over de toonbank voor bedragen tussen de 200 en 250 euro
 
Hoi,

Sluiten kan je zelf en inderdaad een fijne pakjes avond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan