NVidia 8400M GS onscherp beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeannyh

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2005
Hallo allemaal...ik heb een laptop HP Paviljon dv9623ed met een Nvidia kaart 8400M GS en vista Home edition. Mijn beeld van de laptop is en blijft vaag. Zelf heb ik de drivers nagekeken op de HP site en de versie 7.15.11.7713 geïnstalleerd maar ook dit mocht niet baten. Bij dit probleem blijft mijn laptop flikkeren en onjuiste kleuren weergeven. Ik kan het niet veranderen van 60 Herz naar een hoger 75 Herz
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
alvast bedankt voor de moeite
met vriendelijke groeten jeanny

Dat vage zou je nog wel eens op kunnen lossen met het pielen met de juiste resolutie maar dat filkkeren is niet goed natuurlijk. Op 60 zou je daar geen last van moeten hebben. Kans is er dan ook dat of het beeldscherm of de kaart niet meer goed is. Wat je nog even kan doen is de laatste drivers niet bij HP maar bij Nvidia ophalen en kijken of dat verschil maakt.
Heb je dit altijd gehad of was dit opeens en heb je iets veranderd onlangs?

Met de resoluties heb ik al een tijdje gespeeld maar dit mocht helaas niet baten. Voor de kerst heb ik mijn pc geformatteerd en een met een schone lei begonnen. Het is wel vaker voorgekomen dat het beeldscherm goed werkte en dan weer niet (ook voor het formatteren). Ik heb al gekeken op de site van NVidia maar daar staat 8400M GS niet bij...althans ik zou niet weten onder welke serie ik daar moet zoeken. Heb jij enig idee?
oh ja...eerst draaide het scherm wel even goed maar na een update van microsoft werd het weer helemaal vaag en flikkerend.
groetjes van jeanny

Hoi,

Ik weet niet welk vista je hebt de 32 of de 64 bits maar deze is voor de 32 en deze voor de 64

Laatst bewerkt:
Ik heb de 32 versie van vista en ben het nu aan het downloaden.
Dan heb ik nog een vraag hierover.
Hoe ga ik te werk....?? moet ik eerst de driver van NVidia in het configuratiescherm eruit halen en dan in de veilige modus deze goede ? driver installeren ?
alvast bedankt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan