Nvidia 9600 GT, ram mogelijk uit te breiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerim

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Hallo,

İk heb dus een Nvidia 9600 GT, ik was vrij happy toen ik mijn pc had gekocht met inclusief deze videokaart.
Maar ik merk de laatste tijd dat mijn 9600 gt niet voldoende is. İk heb dus een paar sites doorzocht om een betere videokaart te vinden, maar de prijzen vallen helaas niet echt mee. İk heb van een aantal gehoord dat het mogelijk is om de zogenaamde RAM uit te breiden, heb ik gelijk? mijn Nvidia 9600 gt heeft een 512 mb ddr3 ram is dit mogelijk uit te breiden?
Zo ja, welke moet ik hebben? İk weet dat het niet veel zal uitmaken maar ik wil ook geen dure videokaart kopen.

Alvast bedankt.:thumb:

Indien het een losse videokaart betreft (wat ik vermoed) is het antwoord nee. Het zit op de videokaart ingebakken.

weet niet welke games je gebruikt maar 512 mb video ram is meestal genoeg. denk dat je beter kunt overclocken/een nieuwe cooler voor je video-kaart halen

Zoals crash al aangeeft kun je het geheugen van je kaart niet vergroten.
Wek het geheugen van je pc ( RAM), maar dit staat los van je videokaart.

De 9600GT is geen gamerskaart, meer voor lichte / middel zware games.
Ik weet niet om welke spellen het gaat en wat de rest van je specificaties zijn.

Een 9600 overklokken heeft weinig nut, dit geeft hooguit een paar extra fps maar niet veel.
En 30,- voor een andere koeler investeren...beetje weggegooit geld voor een 9600.

Voor 50,- heb je een 2dehands 8800, die wil beter als een 9600

Laatst bewerkt:
İk kan dus maar gewoon sparen voor een nieuwe videokaart.
İk speel best wel vrıj zware spellen, zoals GTA 4 en Napoleon total war, BLUR etc .
Hiervoor speelde ik nog spellen zoals Mirrors edge, NFS carbon,age of emires 3 call of duty modern warfare 2,1 etc daarmee ervaarde ik nog geen problemen, en speelde ik gewoon alles lekker op high.
Kan iemand mij een goede videokaart adviseren van ongeveer 100 euro waarop ik ook zware games kan spelen?
Btw mijn Pc ondersteunt PCİ-express en wat de specs betreft is dat helemaal in orde voor een goede, betere videokaart.
Mijn Nvidia 9600 GT is inderdaad een losse videokaart.

:thumb:İk ben momenteel in het buitenland en weet even niet uit m' hoofd wat de specs precies zijn maar
met een 4 gb ram een intel core duo preccesor en ngo veel meer in huis weet ik zeker dat mijn pc bereid is om deze nieuwe videokaart in zıch op te nemen. İk dacht ook meteen aan de GTS250 maar deze zier er kwa prestaties inderdaad beter uit.
.Heel erg bedankt ik zet het slotj erop.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan