Nvidia Asus RN 7900GT top( INSTALATIE ?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

russii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Goeie dag
Mijn naam is Kirill Kim.ik heb mijn videokaart besteld en vandag is hij aan gekomen gelukig
maar nu zi tik met een probleem >_<'hoe moet ik het doen handleiding is Engels en tja ik begrijp het maar niet 100% en ik wil niet mijn kaart van 300,- niet kapot maken kan iemand mij miss helpen door Menselijke stappen op te noemen, die duidelijk zijn voor een hardware NEWBIE.

Kirill.Kim

Als je er al een videokaart in hebt zitten, moet je die eruit halen. Je nieuwe videokaart prik je erin, gewoon waar het past. Je schroeft het vast, duwt de voeding erin (als het goed is heb je verschillende losse stekkertjes in je computer hangen die rechthoekig van vorm zijn, maar dan met een van de hoeken die als het ware 'afgesneden' is. Dat is een molexstekkertje, en zorgt voor de stroomtoevoer. Daar moet je er één (of twee, afhankelijk van het model van je kaart) ook in je kaart prikken.) Al met al is het gewoon een kwestie van puzzelen. Niets past waar het niet hoort.
En als je er echt niet uit komt, kun je het alsnog naar een computerzaak brengen die het ook voor je kunnen doen. Overigens, wanneer je van te voren weet dat je computerkennis niet voldoende is, was het wellicht verstandiger geweest, het sowieso door een computerwinkel te laten doen. Die rekenen er volgens mij niets extra's voor.

Na Vandag !

Hoi

Mijn naam is Kirill
Ik heb een (ASRock K8NF4G-VSTA )Moederboard met nVidia GeForce 6100 chipset .Onboard Videokaart dus.

Ik heb pas een nieuwe Graphic card gekocht en ik wist niet hoe ik het moest instaleren,Dus ben ik op zoek gegaan op andere forums.
Resultaat was= Je moet je nieuwe kaart in doen en dan de drivers.
dat deed ik. en Nu ? na dat ik mijn Asus 7900 GT top er in heb gedaan en begon met drivers te instaleren... via boekje. Lukt iets niet,Wat niet ? vraagt u af,nu komt het. ALs ik mijn drivers instaleer dan bij stap 7 na dat ik Windows Discplay en DirectX geinstallerd En restart (volgens het boekje)..hoor ik zelfde venster te openen en dan in plaats van TYPICIAL, Costum moet kiezen,dan Krijg ik deze opties

Driver
nVidia
ASUS
DirectX
terwijl op de stap plaatje(in mijn boekje) staat

Driver
NVIDIA
ASUS
DirectX
+
WDM
VGART

en door die laatste Opties ... kan ik mijn installatie niet volbrengen
en blijf ik rondjes maken en zelfde dingen instaleren
Komt dat doordat ik mijn onboard drivers niet uitstallend heb ?en Mijn oude Onboard videokaart niet uitgeschakeld heb ?

alstublieft wilt U mij helpen met mijn probleem wat ik ben nu echt in de waar
ik heb hulp nodig van een Expert die mij met deze probleem kan oplossen

Kirill.Kim

sorry voor slecht Nederlands( ik woon in NL pas 4 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan