nvidia driver brobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellboundforsod

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
ik heb de nieuwste nvidia driver van www.nvidia.com gehaald 45.23.
maar met opstarten loopt mijn pc steeds vast,nu heb ik weer die oude driver eropgezet en die doet het wel goed,maar hoe kan het dat die 45.23 driver het niet goed doet ?

groeten carlo

Als 45.23 niet werkt en die oude wel,waarom installeer je dan die nieuwe.

If it aint broke,don't fix it.

Ach,wat is het toch simpel. :cool:

Ik werk al een tijd met versie 30.82 nog geen problemen gehad.
Het nieuwste wil nog niet zeggen dat er een verbetering in zit.;)

maar als er nieuwe games komen moet je wel updaten,anders krijg je soms rare textures.
en ik vind het vreemd dat hij zo raar doet hij is geschikt voor mij geforce3.

ik heb nu weer die oude erin ,maar ik wil die nieuwste er in hebben en die gaat niet lekker:(

Geplaatst door hellboundforsod
maar ik wil die nieuwste er in hebben en die gaat niet lekker:(
als die nieuwste driver het niet goed doet, waarom wil je hem dan per se hebben?

omdat je steeds nieuwe drivers moet hebben voor je 3d kaart,anders doen de textures raar is de nieuwste games.
en het is vreemd dat hij het zo gek doet omdat ik een geforce 3 heb en daar is die driver voor gemaakt.

groeten carlo

anders doen de textures raar is de nieuwste games.
heb ik nog nooit gemerkt (ook twee jaar de trotse eigenaar van een GF3 geweest)

Als je kaart moeilijk doet met drivers èn textures verkloot zou je bijna gaan denken dat het aan je graka licht...

das niet fijn. maar ik heb nu nergens last van met die oude driver gelukig. maar hoe kijk je of je 3d kaart stuk is?

maar hoe kijk je of je 3d kaart stuk is?
als je bijvoorbeeld artifacts ziet met een goede driver...

Kun je de kaart misschien op een andere pc proberen?

nee ik heb geen andere pc.ja een oude apple.
maar ik ga het niet bij iemand anders proberen.
maar wat zijn artifacts?
maar zou het kunnen dat mijn 3d kaart stuk is omdat hij raar doet met die nieuwste driver?maar hoe kan het dan dat hij het bij die oude driver dan wel goed doet?
dat vind ik dan ook raar.maar ik hoop maar dat het softwarematig is want ik heb hem nog geen 2 jaar.

maar wat zijn artifacts?
maar zou het kunnen dat mijn 3d kaart stuk is omdat hij raar doet met die nieuwste driver?maar hoe kan het dan dat hij het bij die oude driver dan wel goed doet?
artifacts is een omschrijving voor 'raar doen.' Stipjes, vlakken, knipperen, vanalles.

Hoe het kan dat hij met de oude driver wel goed werkt kan ik niet verklaren omdat ik niet precies weet hoe de drivers werken (en als ik het wel kon uitleggen was het vermoedelijk een verhaal van 5 kantjes). Ik weet alleen dat et wel mogelijk is...

hier in forum is er nog iemand met een probleem met de nieuwste drivers .
er is nog nooit een detonator driver uitgebracht waar niemand problemen mee had.

De 45.23 bevat enkele opties speciaal voor de FX'en. Wie weet wat voor conflict die op kunnen leveren. Probeer eens een wat oudere driver.

Ga dit rijtje eens af...

ik heb al een oude driver op mijn pc. maar bedankt voor de lijst:)alleen raar dat hij zo doet met de nieuwste driver.
wat er ook staat bij die dieuwste driver is u driver hebt een fout veroorzaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan