Nvidia driver op diamond viper

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Hallo.
Ik heb net de nieuwe driver van nvidia gedownload,de 53.03 voor win2k/xp,ik draai op win2k prof.,450 mhz,256mb geheugen.vga kaart diamond viper 16mb
Maar ik heb die driver al 3x geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart maar hij installeerd hem niet lijkt wel.
Bij dxdiag heb ik na instal nog steeds geen 3d versnelling.Ik heb nu die map die hij maakt verwijderd en opnieuw opgestart ,comp doet het nog gewoon,dus die drivers zal ie niet geinstalleerd hebben dan.
Welke driver zou ik wel kunnen gebruiken??ik draai nu nog steeds op de orginel driver van win2k zelf.
wie weet raad,bedankt alvast

Laatst bewerkt:
De kaart wordt ook niet ondersteund. Hoe geeft Windows hem aan? Als een TnT of een TnT2?

als ik hier de supported products bekijk van de Detonator, dan zie ik jouw kaart niet....................... ? (m.a.w., logisch dat 't niet werkt als jouw kaart niet tot de ondersteunde hardware behoort ???)

het linkje werkt niet helemaal zoals ik hoopte, je moet even de juiste software aanklikken (graphics driver in het eerste vak en Geforce TNT in het tweede vak en dan krijg je het door mij bedoelde schermpje.)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Muurhond
De kaart wordt ook niet ondersteund. Hoe geeft Windows hem aan? Als een TnT of een TnT2? [/QUOTE
Dxdiag geeft hem aan als Nvidia Riva TNT,chiptype NV4

De NV4 chip is volgens mij de TNT2, dus hiervoor zijn dus gewoon de drivers te gebruiken die je bij Nvidia kunt vinden.

Ik installeer wel oude drivers voor deze kaart de 12_41wink2.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan