Nvidia driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvisje

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Hallo,
Ik heb mijn videokaart driver geupdate. Maar ik wil 1 vaste instelling qua resolutie, en dat die blijft staan. Maar nu zet hij hem bij elke reboot weer op 1080p terwijl ik dat niet wil. Ik wil hem namelijk op 1680*1050px.

Wie weet hoe ik dit doe? (ik weet wel hoe maar nu gaat het weer mis bij elke reboot van de pc).

Ja rechtermuis-klik op bureaublad, en dan resolution -->Apply-->Wilt u deze nieuwe configuratie installeren?-->Ja

trouwens bij de 1080p/50hz staat wel (native) bij.

mvg,

Bas

Dat is dus niet het NVDIA configuratiescherm.

Laatst bewerkt:
Zoals je het aangaf, zat je niet in het Nvidia configuratiescherm.;) Dat native klopt wel, gezien 1920x1080 echt 1080p kan weergeven. Vreemd dat het niet onthouden wordt, heb zelf ook een resolutie van 1680x1050. Driver al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

is dat niet het configuratiescherm van nvidia?
dan ga ik dus via configuratiescherm en dan in nvidia, ik zal even kijken of hij hem dan wel onthoud.

UPDATE

beetje vaag, want wanneer ik "add resolutions" en dan instel 1680*1050 (60hz) progressive . En dan test doe zegt hij. Test failed 1680*1050 60hz progressive is not supported by your display.
Terwijl als ik hem in het lijstje selecteer, hij het wel doet.
Ps ik heb wel nvidia physx aan staan maar dat zou toch niks mogen uitmaken.

(kaart: 8800GT 512mb) (monitor: HP w2207h)

Laatst bewerkt:
Met wat je in de screenshot aangeeft kom je in het NVIDIA configuratiescherm. Met wat je eerder aangaf niet;
Ja rechtermuis-klik op bureaublad, en dan resolution -->Apply-->

Klik je na "Apply" ook op ja als je het venstertje krijgt of je deze instelling wil behouden?

Met wat je in de screenshot aangeeft kom je in het NVIDIA configuratiescherm. Met wat je eerder aangaf niet;

Klik je na "Apply" ook op ja als je het venstertje krijgt of je deze instelling wil behouden?
ja natuurlijk, anders gaat hij namelijk na 15seconden weer terug op oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan