Nvidia Driverupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
hallo,

ik ging pas mijn nvidia videokaartdriver updaten maar dat ging niet. ik had alles gedownload en geïnstalleerd maar toen ik mijn computer opnieuw opstartte kreeg ik het bootscherm en daarna het laadbalkje van windows maar daarna was er geen beeld meer alleen geluid. (het is weer opgelost met opstarten in veilige modus en daarna systeem herstel). ik heb de drivers gedeïnstalleerd maar sindsdien staat er bij Configuratiescherm\Programma's en onderdelen: Nvidia drivers grootte:5.12GB.
weet iemand wat dit is of hoe je het weg kan krijgen??

Alvast bedankt,

Koen:thumb:

We gaan maar gelijk het paardenmiddel gebruiken.

Ga eerst naar de website van Nvidia en selecteer de juiste kaart en Windowsversie. Download de goede drivers. Sla die op de hdd op.

Ga nu naar apparaatbeheer, kllik rechts op de videokaart en verwijder deze (installatie ongedaan maken).
Windows zal hierna voorstellen de machine opnieuw op te starten. Weiger dit.
Ga nu eerst naar het softwarescherm (programma's en onderdelen) en verwijder alles wat naar Nvidia verwijst.

Start nu opnieuw op. Windows detecteert de kaart en als dat is voltooid ga ja naar de gedownloade .exe van Nvidia en je dubbelklikt die.

Na enige tijd werkt alles weer naar behoren én ben je van die gruwelijk grote map af.

Laatst bewerkt:
oke,

Is het noodzakelijk om de drivers te updaten of niet? Wat schiet je er bijvoorbeeld mee op?

Groeten Koen

Wát Nvidia verbetert heeft aan de laatste versie lees je bij op downloadpagina van Nvidia (als het goed is).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan