Nvidia een paar vragen (geforce 6200 en N9500GT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thehardmast3r

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
hallo,

ik ben van plan een nieuw beeldscherm te halen.(24'') http://epub02cdn.publitas.nl/Makro_NL/29/magazine.html#/zoompage/10/

ik heb de nvidia geforce 6200 in me computer zitten. maar daar zit geen hdmi in. ik heb gehoord van een vriend dat je met hdmi aansluiting betere kwaliteit krijgt is dat zo?

en

me broer heeft nog een video kaart liggen. de nvidia N9500GT is die beter als de geforce 6200? en zou ik eventueel een andere veoding moeten halen als ik die er in doe? (hoe en waar kan ik zien hoeveel watt mijn voeding heeft?:rolleyes:)

alvast bedankt.

De 9500 is inderdaad een stuk beter als de 6200.

Waarschijnlijk heb je geen andere voeding nodig, aangezien de 9500 ook geen extra voedingsaansluiting nodig heeft.

Het merk / type / wattage staat meestal op een plaatje of sticker aan de zijkant van je voeding. Even je PC open halen en dan checken.

Het verschil voor een pc schermpie maakt het weinig uit of je DVI hebt of HDMI.
Enig voordeel van HDMI in dit geval is dat je ook audio mee kan sturen door de zelfde kabel. Wat DVI niet heeft.

Meestal wordt HDMI aslleen gebruikt voor aansluiting op een TV.

oke en hij heeft die nvidia N9500 gekocht voor 70 euro, heeft hem jaartje ongeveer gebruikt, hoeveel is deze nu ongeveer nog waart?

Goedemorgen,

Even afhankelijk of het een 512 of een 1 gig versie is denk rond de 30€ voor de 1gig en de 512 wat goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan