nvidia forceware network acess manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo beste mensen,wie zou mij kunnen uitleggen hoe ik deze firewall kan gebruiken ik krijg de heletijd deze foutmelding.Ik snap wel dat ik mijn anderen firewalls ook aan kan zetten,maar het gaat omdeze van nvidia het is een hardware driver.Ik hoop dat ik een duidelijk antwoord mag ontvangen.Mijn moederbord is msi K8N Neo2 Platinum.


Groet Indiaan.
 
Foutmelding

Hoop dat nu mijn bestandje wle erop staat,waar het om gaat.
 
Ik hoop dat ik een duidelijk antwoord mag ontvangen.

Geen duidelijk antwoord zonder duidelijke vraag :p

Hallo beste mensen,wie zou mij kunnen uitleggen hoe ik deze firewall kan gebruiken ik krijg de heletijd deze foutmelding.

En wat is dan de foutmelding precies? Of zie ik em over het hoofd.?

EDIT whitewolff. kijk even goed of je bijlage niet te groot is. Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn foutmelding maar opgeschreven kan het niet via een bestandje.

Error 1609.an error occrred while applying security settings,Users is not a valid user or group.This could be a problem with the package,or a problem connecting to a domin controller on the network.check your network connection and click retry,or cancel to end the install.
 
firewall

Hallo mensen,

Nog niemand een idee hoe ik die hardware firewall van nvidia
aan de gang krijgt.Ik zoek me de lazers op internet.Heb trouwens al van alles geprobeert.
 
firewall

Nou daar heb ik natuurlijk tussen gekeken,maar zal het morgen avond nog eens doen.in iedergeval bedankt voor de hulp.Ik laat het snel horen, hoe het is gegaan.

Groet Indiaan.
 
Laten weten

Hallo helpers,

Ik ben nog maar eens gaan lezen,en heb nu de nvidia n-Force driver er overheen gegooid de 653. En nu werkt wel alles.Ongeloofelijk.Want de orgineele driver is 5.10.Tot nu toe loopt ook alles stabiel ik heb namelijk de nforce 3 kn8neo 2van msi mobo.

Bedankt voor de hulp.

Gr Indiaan.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan