nvidia forceware xp drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom download je niet gewoon drivers van msi?

Nou die staan er al op want die kreeg ik bij aanschaf van de kaart op de bijgevoegde CD.
Ik vroeg me gewoon af of de drivers van FileHippo 'beter' of 'anders' zijn waarbij er bijvoorbeeld betere kwaliteit in Grafische weergave te bewerkstelligen is.

Of moet ik alles gewoon laten staan onder het mom van 'If it ain't broke, don't try to fix it'.

Als je kijkt naar de versie van Nvidia en FileHippo, zie je dat het dezelfde versies zijn.
FileHippo is niets anders dan een plek waar iemand die driver heeft neergezet, makkelijker is dus om direct naar Nvidia te gaan (daar haalt MSI ook de driver vandaan)
Er zit dus GEEN verschil in de drivers, als jij ook dezelfde versie hebt heeft het geen zin om up te daten.
Nieuwe driver versies worden uitgebracht om b.v. problemen in een specifiek spel op te lossen of om de kaart nog een fractie sneller te laten werken.
Ondervindt je geen problemen, is er ook geen reden om een driver te updaten.

Er bestaan wel 'betere' drivers, de zogenaamde 'Omega driver', dat is een groep enthousiastelingen, die net iets meer uit een videokaart weet te halen als Nvidia zelf. http://www.omegadrivers.net/omega_drivers.php

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan