Nvidia FX Go 5700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2006
Ik heb een laptop met daarin een Nvidia FX Go 5700, 64mb. Afgelopen paar maanden als ik zat te gamen merktte ik dat ik weleens strepen door m'n beeld kreeg en af en toe stond het beeld bijna stil zo traag was het. Toendertijd dacht ik dat m'n videokaart het ver had gehad en zat ik eigenlijk te wachten totdat deze het definitief op zou gaan geven.....maar er gebeurde niks.

Tot vorige week.....zat weer eens lekker World of Warcraft te spelen en het systeem liep opeens helemaal vast. Kon daarna alleen nog maar in Windows komen via de veilige modus. Heb uiteindelijk besloten de schijf te formatteren en opnieuw windows, etc te installeren. Zodra ik de Nvidia drivers installeerde was ik weer terug bij af. via de veilige modus de drivers verwijderd en nieuwe gezocht...tot op heden niet de geschikte kunnen vinden. Afgelopen vrijdag nog maar eens de oude drivers geprobeerd en daarna kon ik niet eens meer in de veilige modus komen (en dus weer format, etc)

Heeft iemand weleens hetzelfde probleem gehad of weet wat het zou kunnen zijn??

ander videokaart dat kan ik je zo wel vertellen en kijk naar je intern geheugen maar ga je niet blind storten op 256mb er zijn ook videokaarten 128mb die het goed doen je moet kijken naar het aantal mhz.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan