nvidia geforce 7600 driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
halo mensen, mijn probleem is alsvolgd dat ik de nieuwste driver voor mijn nvidia geforce 7600 wil downloaden, besturingssysteem, windows vista (32bit) .

ik kies dus op de site van nvidia om de driver te downloade alles gaat goed , het installeerd en dan komt er plots een error " the NVIDIA setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. setup wil now exit" endan kan ik niets anders dan op oke klikken en is alles weer normaal . hoe komt dit kan iemand mij helpen want ik heb een probleem met het spel " enemy territory" eerst werkte het spel wel goed. Maar nu start het op endan loopt het vast, en alsk ik dan uninstal doe endan repair doe, kan ik wel weer spelen, sluit ik het spel dan af en het dan wee opstart loopt het weer vast, irritant probleem , help mij aub

MVG

De chipset drivers van je moederbord geïnstalleerd??

dit is mijn moederbordnaam, "
Hewlett-Packard HP Pavilion dv9000 (RY707EA#UUG) kun je hieraan zien of hij oud is of moet ik de neiuwste driver ervan downloaden?

Laatst bewerkt:
en waar kan ik de nieuwste driver van mijn moederbord downloaden??

Download en installeer PCwizard, kijk vervolgens bij 'moederbord' welk merk en type moederbord je hebt.

In geval van een HP heb je het nummer nodig dat bij 3 staat.

c01230845.jpg

ik heb alle drivers geinstalleerd, ik heb de driver graphics gedownload en geinstallerd en alles was goed en wel verlopen, maar toen ik de driver "chipset" installeerde kwam er het zelfde probleem als in mijn vraag beschreven, dus ik weet niet wat te doen,:confused:

ik wil niet onbeleefd klinken,:p maar heb na een lange tijd wachten nog altijd geen neiuwe reacties ontvangen en ik zit echt met een irritant probleem :(

neem aan dat het een losse videokaart is.
op de site van hp staan nvidia drivers voor de geforce chip (onboard ?)

download gewoon de laatste drivers van nvidia voor vista.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

die heb ik al gedownload, maar het installeren lukt niet :confused: zoals in mijn eerste vraag beschreven staat, maar zou het kunnen dat ik eerst mijn oude driver van nvidia moet verwijdere bij software programmas endan de neiuwe driver intsalleren? ik weet niet of het juist is wat ik nu heb gezegt :p

had niet gezien dat het om een laptop ging.
je hebt de drivers nodig van de hp site.
die link is al gepost.
plaats ook even een screenshot van apparaatbeheer.

Laatst bewerkt:
had niet gezien dat het om een laptop ging.
je hebt de drivers nodig van de hp site.
die link is al gepost.
plaats ook even een screenshot van apparaatbeheer.

ik druk telkens op prt scr maar er gebeurt niets, dus ik kan geen sceenshots nemen :rolleyes:

ik heb alle drivers geinstalleerd, ik heb de driver graphics gedownload en geinstallerd en alles was goed en wel verlopen, maar toen ik de driver "chipset" installeerde kwam er het zelfde probleem als in mijn vraag beschreven, dus ik weet niet wat te doen,:confused:

Je begint normaal gesproken als eerste met de chipset drivers te installeren, deze zorgen namelijk ook voor je juiste herkenning van de overige hardware.
Daarna ga je videodriver installeren (die van de HP site dus).

Het lijkt me verstandig dat je nu eerst alle oude Nvidia software verwijderd er dan voor zorg draagt dat de chipsetdrivers correct geïnstalleerd zijn en als laatste je videokaartdriver.

Tja, ongeduldig en nu alweer een hele tijd verder.:eek:

Installeer deze, reboot de laptop, installeer deze en reboot nogmaals.

en... is het ondertussen opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan