NVIDIA Geforce 7600 GS Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter htw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htw

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Hallo,
Ik heb een nieuwe PC gekocht (XP-SP3) met een NVIDIA Geforce 7600 GS ( 256mb) erin.
Laatste driver geïnstalleerd = 6.14.11.8206
Alle icoontjes op mijn bureaublad zijn ipv rond ovaal, ips vierkant, rechthoekig.
De foto's die getoond worden voor achtergrond en screensaver zijn ook erg rechthoekig of vierkant met een vrije rand links en rechts.
Dit blijft zo, ondanks dat ik "spreiden" heb ingesteld in het ...Beeldscherm/bureaublad - en in het instellingen menu van de videokaart.
Ik ben dit probleem in de afgelopen 24 jaar nog niet tegen gekomen.
Wie kan mij hiermee helpen?

Mobo = Asus P5B-VM SE
CPU = Intel Core2 Duo E4300, 1800HMhz
Ram = 2 Gb
Monitor = IIyama 4314UT

Kijk even in het controlcentre van je videokaart bij beelscherm of beeldscherminstellingen, misschien staat daar iets verkeerd. :thumb:

Het beeldscherm is een plat scherm van IIyama 4314UT. Welliswaar een oud beestje maar nog nooit problemen mee gehad.
In de in stellingen van de NVIDIA kaart zelf is ook "spread"( spreiden) ingesteld zonder resultaat.
Dus wie het weet mag het zeggen

Vaag inderdaad, mijn vorige post was een reactie op het domme antwoord van ronnetje, je hebt al een plat scherm dus aan je beeldscherm kan het zoiezi niet liggen, ik heb thuis een Nvidia kaart erin zitten, ik kijk daar wel ff naar, misschien kan ik de oplossing vinden, moet je wel ff tot morgen wachten of ik een antwoord heb ;)

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar heb je het aantal pixels en aantal bit (kleuren) goed staan?

Vaag inderdaad, mijn vorige post was een reactie op het domme antwoord van ronnetje, je hebt al een plat scherm dus aan je beeldscherm kan het zoiezi niet liggen

was geen antwoord, was vraag...
'n echte grapjas ben je ofnie? :rolleyes:
lijkt me niet nodig om zo te reageren, ieder ander op dit forum houdt de sfeer wel goed.
Beetje respect graag. :thumb:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

htw, betreft het soms een breedbeeldscherm?

was geen antwoord, was vraag...
'n echte grapjas ben je ofnie? :rolleyes:
lijkt me niet nodig om zo te reageren, ieder ander op dit forum houdt de sfeer wel goed.
Beetje respect graag. :thumb:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

htw, betreft het soms een breedbeeldscherm?

HAHAHA klonk gewoon niet logisch daarom, excuus voor het voor l*l zetten man, srry ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan