Nvidia GeForce 7600 GS problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hi, ik heb n 2e hands Geforce 7600 GS, gefabriceerd door XFX,
ik heb bij 3d games t probleem dat de graphics helemaal door de war zijn,
ik heb een screenshot van t spel Combat Arms gepubliceerd op mijn server

http://as1studios.co.cc/shot1.JPG

Ik hoop dat iemand me kan helpen t op te lossen

ik heb:

-videokaart geherinstallerd
-Nieuwste drivver geinstalleerd
-Nvidia 3D fix geprobeerd

bdw: de temeratuur van de kaart is opvallend hoog (55 tot 60 graden celcius) heeft dat er iets mee te maken

MVG
Ruben K.

Allereerst is die kaart nou niet echt een gaming kaart en al wat jaartjes oud.
Daarnaast is de vraag of je voeding goed genoeg is.

En: wel eerst alle oude videokaart drivers verwijderd en de nieuwe geinstalleerd?

ik zou een ander kaartje nemen (afhankelijk van de rest van je systeem) want zoals gezegt is deze niet echt meer een toppertje.

om nou voor die kaart een andere koeler aan te schaffen...

55-60 graden valt opzich nog wel mee. je zit net aan de rand. als hij warmer word als 60+ dan moet je je zorgen gaan maken.

maar ligt dit probleem wel aan de videokaart? Ik zou eerder aan het spel denken.. Is het spel orgineel?

Combat Arms is een gratis spel en ik heb dit probleem ook bij GTA en die heb ik zelf in de winkel gekocht (gta san andreas, want IV kan mijn pc niet aan)

kijk anders even bij mijn systeem dan zie je wat ik bedoel

Laatst bewerkt:
Welke gta, want er zit nog al groot verschil tussen IV en san andreas. San andreas kan ik spelen op een pc van 5 jaar oud spelen en met een 7600 zou dat geen probleem zijn.

ik zei juist GTA san andreas, ik weet dat ie geen probleem meot zijn maar de game crasht daardoor en de graphics zijn helemaal door de war, ik heb zojuist contact met XFX gahad en zij zijden dit:

[THOMAS 4/20/2009 4:36:24 PM] Hi Ruben, this does look like memory corruption.
The best thing to do is try the card in another system to see if it shows the same problem.
If the same problem is seen on another system then this card is more than likely faulty.
Please update us with your findings.
Thanks Tom.

Het probleem is dat ik geen ander systeem heb waar ik het op 'MAG'proberen van mijn ouders, en de 2 systemen die ik gebruik is deze de enige die met deze kaart compitable is

is er misschien een andere manier om it te vinden wat de mensen van XFX bedoelen??
Thx,

beste manie is om het in een andere pc te testen. dan heb je dat uitgesloten.

is er geen klasgenoot, vriend, famillie of iets anders waarmee je het kan testen?

je kan ook naar een lokaal computer winkeltje gaan.. die doen het misschien nog wel gratis.. ;)

beste manie is om het in een andere pc te testen. dan heb je dat uitgesloten.

is er geen klasgenoot, vriend, famillie of iets anders waarmee je het kan testen?

Nope,
ik heb nog n antword van XFX gekregen nadat ik ontdekte dat de kaart nogal stoffig was ze hebben me precies verteld hoe deze schoon te maken en dat ga ik in t weekend doen :) hoop dat t dan werkt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan