Nvidia GeForce 8800 Ultra Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuranyi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Ik heb al een hele tijd een PC met een Nvidia GeForce 8800 Ultra als video kaart maar nu sinds een paar maanden heb ik er problemen mee. Als ik hem installeer en de drivers moet hij opnieuw opstarten maar dan krijg ik niets te zien, de PC is opnieuw opgestart en maakt zijn gebruikelijke geluidjes maar het beeldscherm blijft zwart (niet áán zwart maar uit zwart). Wanneer ik hem dan in veilige modus opstart en de drivers deinstalleer kan ik hem wel opstarten en werkt hij gewoon alleen met zeer beperkte grafische kwaliteiten. Ik heb ondertussen al meerdere drivers geprobeerd maar niets lijkt te werken. Weet iemand misschien hoe dit komt en of dit opgelost kan worden?

Mijn systeem bestaat uit:
850 watt voeding Cooler Master 80 plus (iets in die richting)
ASUS P5Q Deluxe moederbord
Kingston 4GB 667MHz DDR2 Non-ECC CL5 DIMM (2x 2GB)
Intel Core 2 Quad Processor

mvg Kevin

Welkom op Helpmij.:)

Kijk eens of het helpt eerst de chipset driver voor het moederbord er overheen te installeren en daarna de videokaart driver.

Welke driver versie heb je geprobeerd?

Misschien moet ik er ook even bij melden dat het al meerdere keren is voor gekomen dt er een beschadiging in windows vista is geweest waarna ik het opnieuw moest installeren en dat er wel eens een aantal schijven niet gevonden worden wat ook wel eens wil lijden tot opnieuw installeren van vista. Perfecte timing dat dat juist nu gebeurt en ik de installatie cd niet bij de hand heb. Ik zal het zo snel mogelijk proberen!

Grt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan