NVIDIA Geforce 9300 GE 2 beeldschermen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobby8

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2009
hallo,

ik heb een probleem met met mijn computer om 2 beeldschermen aan te sluiten.
het is een dell van 700 € met beeldscherm erbij. dus de hooft monitor zit al aan gesloten.
maar er zit nog zoon zelfde poort een halve meter hoger die kan toch niet van de zelfde video kaart zijn.
------------
|----------- |
|----------- |
|----------- |
|----------|-|
|----------- |
|----------- |
| _--------- |
|----------- |
------------
de streepjes die afwijken van de rest zijn de poorten, naast de onderste input zit er nog een maar die is wit een de kabel past er niet in.
en zit een NVIDIA Geforce 9300 GE video kaart in de computer.
als ik de monitor op mijn mini laptop zet doet hij het wel
graag zo snel mogelijk een reactie.

Laatst bewerkt:
wat is je probleem en je vraag nou precies?? de hoofd monitor is aangesloten, je ziet precies dezelfde poort nog eens waar ook een beeldscherm in past, waarom sluit je hem dan niet aan?

wat is je probleem en je vraag nou precies?? de hoofd monitor is aangesloten, je ziet precies dezelfde poort nog eens waar ook een beeldscherm in past, waarom sluit je hem dan niet aan?

Omdat dat niet gaat lukken he, je videokaart en onboard video tegelijk gebruiken...

sorry vergeten te zeggen.

ik heb de 2de monitor als 6 keer aangesloten maar hij werkt helemaal niet het is gewoon zwart beeld
en als ik hem opnieuw aan zet zegt hij gewoon "geen signaal" en om mijn mini laptop een acer aspire one,
doet hij het gewoon.

ik ben er achter gekomen dat de 2de input poort helemaal niet werkt.
sorry voor de tijd verspilling.

Heb het vermoeden dat er inderdaad iets niet word opgepikt hier.

Je hebt twee aansluitingen, de ene is van je losse videokaart. De andere van je onboard videokaart )die zit ingebakken op het moederboard)

Het is niet mogelijk beide kaarten tegelijk te laten werken en dat verklaart waarom het tweede beeldscherm niet werkt. Wil je gebruik maken van twee schermen, zal je dus twee aansluitingen op je videokaart nodig hebben. (weet niet of daar verloopstukjes voor zijn).

ja i snap het nu ik ga bij de handyman kijken naar zoon ding
P516001.jpg

weet wel dit word geen verbreding van het scherm
als je dit gebruikt zullen de twee schermen alle bij het zelfde laten zien

als je een verbreding wilt hebben zul je tog echt een kaart met 2 poorten nodig hebben!

PS; als je zegt dat je pc een onboard vidcard heeft en een PCI vidcard dan kan het ook zijn dat de PCI de onboard zou moeten vervangen en dat de fabriek dus de onboarf vidcard heeft uitgeschakeld.
(Doet Acer vaak met hun pc's...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan