nVidia GeForce G220 1024 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

armandhas

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Mijn vraag is als volgt:
Hoe goed is deze video-kaart voor een gamer?

Ik wil graag nieuwe spelletjes soepeltjes kunnen spelen,
spellen als Dragon Age:Origins en The Last Remnant en Assassin Creed 2

Heb ik hier dan een goede video-Kaart aan?

Dan zullen we eerst moeten weten hoe de rest van je systeem eruit ziet

Merk processor : Intel
Type processor : Core 2 Quad Q8300
Kloksnelheid : 2,5 GHz
Cachegeheugen : 4096 KB
Bustechnologie : 1333 MHz
Intern geheugen : 4096 MB
Harde schijf : 1000 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce G220 1024 MB
Grafisch geheugen tot : 1024 MB
Shared videogeheugen : nee
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 6x USB 2.0
TV-out : VGA/DVI, HDMI
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium 64-bit
IRDA : nee
WiFi : -
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12
Bluetooth : nee
Toetsenbord : multimedia
Muis : optisch
Monitor : 24" TFT
Fabriekscode : iXtreme X7134 PV.U2402.005

Hiermee Voldoende Informatie???

Laatst bewerkt:
Niemand die mijn vragen beantwoorden kan?

Srry voor dubbel reactie maar als ie goed is koop ik hem nu meteen

dank u zeer,

Het is een pc die in elkaar gezet is al, dus daarom wil ik hem kopen, maar dan koop ik wel een andere vk en verpats ik die gt220 wel :D

Maar daar kan ik wel vlekkeloos de bovengenoemde spellen mee spelen??

Laatst bewerkt:
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaGpuZGWa/nVidia_GeForce_GT_220_test/1
Kijk maar eens naar de benchmarks van een aantal games. Let er wel op dat je dan bij een resolutie van 1920x1080 kijkt he ;). Zo te zien ligt je fps dan gemiddeld rond de 15-25. Hiermee zou ik geen game willen spelen. Ook als je je bedenkt dat games in de toekomst alleen maar zwaarder worden, is het niet slim om deze videokaart te gebruiken in een PC waar je mee wilt gaan gamen. Assassin´s Creed zal wel weer een zwaar spel worden, dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Van Dragon Age: blabla heb ik nog nooit gehoord, dus daar zou ik je geen advies over kunnen geven.

Waarom laat je hier geen PC voor je samenstellen? Dit is bijna altijd voordeliger dan je PC bij bijvoorbeeld Dell te kopen. Als je dat wilt, moet je op dit forum naar Hardware -> Systeem gaan.

@up: € 722,60. Dat is trouwens niet echt een hoge prijs voor wat je ervoor krijgt.

Packard Bell PC?
En wat gaat die kosten?

ja en
€800,-

@ tythor:
Ok dan ga ik daar ef kijken. maar toen ik deze pc zag dacht ik toch echt dat het wel een goede gamecomputer zou zijn, maar hoe zie jij dan dat het niet zo is? NVM

Ik lees nu pas goed wat je zegt, maar ik ga dit systeem dus kopen en dan bestel ik de videokaart die jij aanbeveelde, want ik wil wel zon beetje de nieuwere games erop kunnen spelen en als jij die radeon aanbeveelt dan zal die wel goed zijn :D

Laatst bewerkt:
ja en
€800,-

@ tythor:
Ok dan ga ik daar ef kijken. maar toen ik deze pc zag dacht ik toch echt dat het wel een goede gamecomputer zou zijn, maar hoe zie jij dan dat het niet zo is?
Voornamelijk gelijk al aan de videokaart. De processor is niet slecht, maar gebruikt wel een verouderde socket; 775 namelijk. Hierdoor zul je in de toekomst geen upgrades kunnen uitvoeren qua processor en RAM.

Ik raad aan om voor een Intel i5-750 te gaan; sneller en je kan dan eventueel een upgrade uitvoeren in de toekomst. Ik neem aan dat je budget 800 euro is? Helaas moet hier dus wel een monitor bij he? Dan gaan het wel echt krapjes worden om een nieuwere Intel te kunnen gebruiken, maar dan moeten we even kijken. Maak maar een thread aan bij Hardware -> Systeem, en dan zien we wel.

Edit: Ik zie dat je je post hebt geëdit: Ik raad toch echt aan om het door ons samenstellen van een systeem even een kans te geven, maar dat moet je zelf beslissen he :p

Laatst bewerkt:
weet je wat het is ik wou dit hele setje kopen bij dixons zoddat ik hem vandaag nog had, maar als de computer zelf al niet erg goed is dan houdt het op.
*huilt in hoekje*

Maar dan kijk ik wel ef wat jullie dan samenstellen.

en als ik hem dan laat samenstellen door jullie voor 800 dan hoeft de monitor er niet bij die koop ik dan wel apart, kweet alleen niet of ik voo 200 wel een mooie hd 24 inch kan kopen, maar dat kijk ik wel eff

Ik ga toch maar voor deze computers, ik zat nog eens je post na te lezen, en tegen de tijd dat ik me processor wil upgraden, koop ik wel een nieuwe pc, en werkgeheugen komt denk ik ook wel goed :D
Ik koop ook die videokaart die je me aanbeveelde ipv de gt220 die er al inzit, dus kan ik lekker gamen alsnog.

Heel erg bedakt voor de hulp alsnog en ik zal zoiezo de thread die ik net gepost heb bij Systeem in de gaten houden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan