Nvidia geforce GT540M

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawas0aki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, omdat ik een vraag heb. Ik heb een paar maand geleden een nieuwe laptop gekocht een Asus k73sv met een 2e generatie i5 proccersor. Ik heb deze laptop gekocht omdat er een Nvidia Geforce GT540M in zit, en mij is verteld dat dit een van de beter kaarten zijn, en dus beter gamen. Maar als ik nu een game wil spelen draait de laptop de game op de i5 proccersor en niet op de Nvidia kaart. En gaan zelfs de minst zware games haperen. Nu wil ik graag dat ik straks gewoon kan gamen op met Nvidia kaart. Hoe moet ik dit veranderen?

Mvg. Kawas0aki

Oke, maar zo goed ben ik ook weer niet met computers. Dus kunt u het misschien iets anders uitleggen. Wat ik moet doen enzo. Want ik heb geen idee wat mijn BIOS is,en wat een onboard kaart is.

Laatst bewerkt door een moderator:
nvidia configuratie scherm openen en dan links 3D-instellingen beheren daar op programma instellingen klikken en dan het gewenste programma/spel instellen als laatst bij optie 2 de de krachtige nvidia processor instellen. rechtsonder op toepassen klikken en als het goed is wordt het programma/spel nu uitgevoerd met de nvidia videokaart

Oke, bedankt. Maar nu heb ik nog een vraag. Bij dat configuratie scherm van nvidia kun je het programma/spel ui kiezen maar niet al mijn programma's en games staan in dat lijstje. Iemand enig idee hoe ik dit moet veranderen?

Hoi,
Wij hebben thuis ook een Asus-X73SJ met ook een NVIDIA Geforce 520M en die wordt standaard niet gebruikt bij games. Om deze te activeren moet je op het icoontje wat je wilt openen (bijvoorbeeld Age of Empires III) met de rechtermuisknop drukken en dan houd je je muis op 'uitvoeren met grafische processor' en dan klik je vervolgens op 'Krachtige NVIDIA processor'. Dan opent hij hem als het goed is met de krachtige NVIDIA processor.

Graag gedaan!

Heel graag gedaan! Fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan