Nvidia GeForce2 MX/MX400 problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonruigrok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2006
hallo allemaal ik heb een redelijke goed draaiende pc een pentium 3 en alles draaid prima alleen zodra ik spelletjes probeer te spelen ( zelfs bij hele oude spelletjes) heb ik een beeldscherm dat flikkerd en rare vage stipjes in me beeldscherm echt niet om aan te zien.. ik heb een Nvidia GeForce2 MX/MX400 en heb een driver geinstalleerd dus dat zou het probleem niet kunnen zijn weet iemand misschien iets van een 3d versneller? of ik dat nodig heb en zo jah waar kan ik dat downloaden,, ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt..:)

als je geen 3D hebt nu ,zou ik de nieuwste vga drivers maar installeren.
of je 3d hebt kan je controleren door bij start /uitvoeren in te typen dxdiag,en de test ff te doen

nvidia geforce 2 mx 400 probleem

ik heb direct 3d alleen als ik dus die testjes uitvoer dan zie ik die box met die X erop draaien maar is het beeld op die box niet helemaal scherp je ziet wat puntjes en als ik dan wat dingen aanpas blijft dat hetzelfde zo ziet het erook uit als ik een spelletje probeer te spelen wat te doen? alvast bedankt

Het kan zijn dat je kaart de geest heeft gegeven of het ligt aan je monitor.

Heb je al de laatste nieuwe drivers van nvidia?

Probeer eerst eens een andere monitor, kijk of het dan blijft.

Je zegt dat je beeld flikkert.

Stel je verversingsfrequentie van je videokaart eens anders in.

geforce2 mx 400

ik heb de nieuwste driver ik heb al een ander beeldscherm geprobeerd en idd dan zou het bijna al mijn video kaart moeten zijn die ermee is gestopt maar toch geloof ik daar niet in comp is net nieuw nou zegt dat niet zoveel maar toch hoe stel ik die verversingsfrequentie sneller dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan