nvidia geforce7150M

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
ik ben van plan een laptop te ko^pen. voor de rest weet ik er wel iets van. gewoon van videokaarten niet. is dit een goeie ? het is voor mijn 9 jarige dochter maar ik zou toch wel willen dat ze er toch enkele jaren spelletjes kan op spelen. ze speelt vooral via internet en simulatie spelletjes.

ik ben van plan een laptop te ko^pen. voor de rest weet ik er wel iets van. gewoon van videokaarten niet. is dit een goeie ? het is voor mijn 9 jarige dochter maar ik zou toch wel willen dat ze er toch enkele jaren spelletjes kan op spelen. ze speelt vooral via internet en simulatie spelletjes.

niemand die weet of dit een goeie/ slechte kaart is ?

Hoeveel geheugen heeft de kaart? Vanaf 128 MB is het denk ik wel een kaart die goed genoeg is voor simulatie spellen, die hebben nooit zoveel graphics nodig :thumb:

de kart heeft 287 mb

kan ze daar dan directx9 spellen mee spelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat moet geen enkel probleem zijn!
Maar hoeveel is het geheugen van de pc zelf 512 MB moet toch echt het minimum zijn.

P.S. mijn vriend heeft een geforce 2 64 MB en speelt en gebruikt ook gewoon DirectX 9.0c! ;)

de laptop zelf is een hp amd athlon 64 X 2 TK53
1024 mb ddr

Ok is wel een goede laptop ik zal er voor gaan als ik jou was :thumb:
Maar weet wel of je echt een laptop wil, het geluid is meestal slecht en uitbreiden is niet mogelijk dus denk er goed over na......

P.S. laptops zijn ook meestal duurder! :o

Groetjes Cas

Ok is wel een goede laptop ik zal er voor gaan als ik jou was :thumb:
Maar weet wel of je echt een laptop wil, het geluid is meestal slecht en uitbreiden is niet mogelijk dus denk er goed over na......

P.S. laptops zijn ook meestal duurder! :o

Groetjes Cas

zelf zou ik anders ook geen laptop kopen maaar het is voor mijn dochter. wil die kunnen meenemen als ze naar mijn ouders moet.

Dat is wel een goede reden om een laptop te kopen!
Maar als ik jou zal ik wel een aparte muis kopen :D
Ok veel plezier met je dochters laptop (haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan