nvidia gtx470 SLI + geforce 210

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo

Ik heb op het moment 2 gtx470 kaarten in sli modus draaien. Deze zorgen ervoor dat mijn 3 schermen in surround draaien.
nu wil ik er graag een tv aanhangen, dan heb ik als ik het goed heb een extra kaart nodig.

Zou de NVIDIA GeForce 210 geschikt zijn? en hoeveel schermen kan ik daarop aansluiten? 1 of zelfs 2?

Daarnaast zit ik nog met iets anders, ik heb namelijk 2 voedingen in mn kast liggen, omdat 1 Voeding niet genoeg vermogen heeft (600W)
als ik een extra kaart er bij doe moet 1 voeding weg, en dus moet die van 600W worden vervangen met een sterkere. Hoeveel heeft die minimaal nodig?

alvast bedankt!

Gr
Luck

lijkt me vrij ongezond voor het systeem om 2 voedingen te hebben 1 keer kort sluiting en dag systeem
verder heeft een GTX470 in sli zeker 800watts A-merk voeding nodig dit zijn energie slurpers

wil je meer schermen kunnen ondersteunen dan heb je een extra gtx470 nodig de geforce 210 zal dus niet werken met surround

ik heb er al 2 he, die dus als sli surround draaien, en wil er dus nog een scherm bij hebben los daarvan om bv een film op te kijken.
de 2 voedingen hangen aan elkaar, gaat de ene uit dan stopt de ander ook, zelfde geld voor het aan gaan.

ja ik weet dat je er al 2 hebt dus als je 4 schermen wilt gebruiken dan zul je een 3de gtx470 moeten aanschaffen
persoonlijk zou ik overstappen naar een GTX600 kaart die ondersteunen native all 4 schermpjes
en die vreten ook veel minder stroom

Laatst bewerkt:
dit gaat niet werken laurens de geforce 210 ondersteund geen Nvidia surround verder kun je twee verschillende videokaarten niet naast elkaar in sli laten werken
en dat heb je wel nodig wil je dit kunnen bereiken ik neem aan dat er gegamed word kijkend naar de pc spec's

persoonlijk zou ik de 2 GTX470 kaartjes verkopen en een GTX660TI of GTX670 kopen die doen het minstens net zo goed als 2 energie slurpende GTX470 in sli
en creëren minder hitte/lawaai en dan zit je ook niet meer met het voedings probleem de GTX670 werkt prima op een 600watts voeding

de laagste kaart die surround ondersteund is de GTX260 en die kun je niet naast een GTX470 in sli zetten verschillende gpu chips etc

Laatst bewerkt:
de 3de kaart hoef niet in surround te werken! die moet er voor zorgen dat ik er gewoon 1 scherm extra aan kan hangen. die heeft dus niks met het hele surround gebeuren te maken.
ik wil het dus zo hebben:

2x GTX 470 -> 3 schermen - surround
1x geforce 210 -> 1 scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan