Nvidia gtx680 met dit moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesselJongkind

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2013
Hoi mensen,

Ik ben een noob als het op hardware aankomt... Dus ik weet niet of deze vraag ergens op slaat maar:

Gaat een nvidia gtx 680 samen met een Gigabyte GA-H61M-S1 moederbord? Zo ja, moet ik dan ook nog een specifieke CPU hebben, of iets dergelijks, of is dit niet nodig? Als het niet samen gaat, welk moederbord kan zowel de nvidia gtx 680 aan, met een intel i5 3275 3.20 ghz quad core en 8gb ram?

Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Moederbord kan je videokaart hebben hoor. alleen denk dat je even moet kijken of melden welke voeding je hebt met type want vermogen is wel van belang.

moederbord en cpu i5 3570 zal het wellicht zijn :P
kunnen die videokaart prima ondersteunen het eenige probleem puntje kan je voeding zijn die kaart heeft redelijk wat stroom nodig om goed te kunnen werken

de enige manier om achter de specificaties van je voeding te komen is door de pc open te schroeven en op de sticker die op het kastje van de voeding zit te kijken
hierop staat dan MAX output en het merk schrijf dit op en dan kunnen wij zien of je voeding voldoet

de voeding is redelijk goed geloof ik, ik zal eventjes kijken. Alvast bedankt! Sorry voor mijn late reactie: ik was vanmiddag weg.

ik heb een corsair VS650 (650 watt) voeding, goed genoeg?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan