Ik heb een Medion PC, de MD8818. Na het installeren van Lego Batman kreeg ik na verloop van tijd strepen bij het spelen van dit spel. Uiteindelijk zat de fout er constant in. De videokaart die er in zat was de 7650 GT van Nvidia (Geforce). Ik heb nu de N9500GT gekocht, maar ik krijg hem niet werkend. (De strepen zijn wel weg)
In de eerste plaats ging de installatie ook al erg moeilijk. Na het uitzetten van actieve desktop lukte de installatie, tenminste de kaart wordt herkend. Echter was de resolutie erg laag (640x480) en werd mijn monitor niet meer herkend. Na deze opnieuw geinstalleerd te hebben kon ik een resolutie van 600x800 kiezen. Dit was ook al zo voordat het beeldscherm weg was. Ook de kleurdiepte is maar 4 bit en er is geen andere keuzemogelijkheid.
In het controlpanel van de adapter zie ik een aantal schuifregelaars voor allerlei klokfrequenties, maar die staan allemaal op 0 en ik kan ze niet veranderen.
Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwste drivers e.d., maar niets lukt.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan helpen?
Alvast dank
In de eerste plaats ging de installatie ook al erg moeilijk. Na het uitzetten van actieve desktop lukte de installatie, tenminste de kaart wordt herkend. Echter was de resolutie erg laag (640x480) en werd mijn monitor niet meer herkend. Na deze opnieuw geinstalleerd te hebben kon ik een resolutie van 600x800 kiezen. Dit was ook al zo voordat het beeldscherm weg was. Ook de kleurdiepte is maar 4 bit en er is geen andere keuzemogelijkheid.
In het controlpanel van de adapter zie ik een aantal schuifregelaars voor allerlei klokfrequenties, maar die staan allemaal op 0 en ik kan ze niet veranderen.
Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwste drivers e.d., maar niets lukt.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan helpen?
Alvast dank