nVidia op Dell 745

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik heb op internet deze videokaart gevonden die me wel uitstekend leek:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=512832

Ik heb zelf een Dell Optiplex 745 en draai op Windows 7. Ik maak gebruik van 2 beeldschermen. De een op een blauwe aansluiting en de ander op een witte.

Kan mijn computer op deze kaart draaien? Ik speel vooral zware spelletjes zoals Flight Simulator X.

Laatst bewerkt:
Wanneer je een PCI-e slot hebt op je moederbord, je kast ruim genoeg en je voeding toereikend, dan kan dat wel ja.

Maar, wat verwacht je van die kaart?
Is niet echt een snelle kaart voor games!

Geef eerst eens antwoord op mijn andere vrage en ook welke processor en geheugen je hebt.

Ok, kun je me vertellen waar ik dat allemaal kan vinden? Ik heb 1 GB RAM, mijn voeding weet ik (nog) niet, wat moet je nog meer weten?

En in dit geval is het ook handig om te weten welke kast je hebt, een micro heeft uiteraard minder ruimte dan een midi kast.

Zegt hij maar welke kast ie heeft aan de hand van het plaatje...;)

Weet nu al dat ie een 305w voeding maximaal heeft

Nou, ik ben bij een computer winkel geweest en heb daar naar de computer laten kijken. Ze hebben daar een ASUS nVidia ENGT220 Geforce GT220 laten inbouwen en het werkt perfect. Ook zware spelletjes kan ik nu gewoon zonder problemen spelen. Alleen het is niet de beste videokaart geworden die ik wilde omdat mijn kast niet zo groot was. De Dell OptiPlex 745 is een kleine computer waardoor er een lagere videokaart moest worden besteld. Maargoed alles is goedgekomen! Toch bedankt allemaal!

Al met al dus toch een low profile kaart... Hadden we kunnen aanraden als we antwoord hadden gekregen op de vraag "Welke kast heb je". Wellicht had dat nog installatiekosten bespaart ook.

En je voeding, hebben ze daar ook naar gekeken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan