Nvidia overclocking

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
hallo.
ik heb mijn nvidia geforce 8400 GS geoverclockt
eerst had de core bus 450 en nu 565MHZ
en de memory bus 400 en nu 510ghz
mijn gpu was voor de overclocking als hij gewoon stil stond 50 graden en nu 53 graden als he stil staat maar ik voel mij niet echt gerust om een game te spelen kan iemand mij zeggen of dit te veel is geoverclockt is
Alvast Bedankt:D

Misschien een beetje bot, maar je merkt het vanzelf tijdens het gamen. Indien je vreemd beeld krijgt of je beelden gaan schokken ben je te ver gegaan en zul je omlaag moeten klokken.

Verplaatst Overige software ---->>> Overklokken.

kun je me zeggen hoeveel ik ongeveer moet overclocken?
dank je voor snelle reactie:D

inderdaad even tijdens het gamen je temp monitoren.
Hapert het beeld / strepen dan is je overklok niet stabiel.

dus ik zou beter core bus van 450 naar 565
en memory bus van 400 naar 465 ik krijg daar een perfect beeld mee

ALs het beeld er goed bij blijft en de temperatuur ook normaal is er niets aan de hand.:thumb:

nog 1 dingetje is 70 grade goed van mijn gpu als ik een zwaar spel speel?

ja daar is niets mis mee :thumb:

Ze kunnen/mogen zelfs nog warmer worden

hallo ik heb mijn geforce 8400 GS geoverclockt als ik test doe op gewoone clock dus geen overclock is hij 67-70 graden en met overclock en die test is hij gewoon 70 graden soms 72 da's goed toch ik heb van 456 MHZ coreclock naar de 650 MHZ en memory 400 naar de 500 als hij stil staat is hij 53 grade is toch goed of niet?

mooie temperaturen hoor.
Misschien idle iets aan de hoge kant, maar niets om je zorgen over te maken

hallo ik heb een nieuwe kaart gekocht een nvidia 8800 gt geforce ik normale klocks zijn 600 MHZ core en 900 memory nu heb ik er 700 core en 900 memory van gemaakt nu wil ik vrage of overclocken tot schade kan veroorzaken? op de kaart met die overclock wordt hij niet meer dan 58 graden

Laatst bewerkt:
Als de temperaturen goed zijn en je krijgt geen rare strepen in beeld (artifacts)
Dan is er opzich niets aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan