Nvidia Quadro NVS 160M - CUDA probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklatu

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Goede Avond,

Onlangs heb ik een probleem met CUDA. Dit heb ik ondervonden toen ik DVDFAB 8 gebruikte om een dvd film om te zetten in AVI formaat (om het in de auto te bekijken). DVDFAB 8 geeft aan:
GroteFoto-RZTE636F.jpg

Ik heb eens op de site van Nvidia op type Quadro NVS 160M gekeken, maar ik kom er maar geen wijs uit.

In configuratiescherm -NVIDIA-Configuratiescherm-3D-instellingen beheren staat CUDA - GPU's ingesteld in Alle
GroteFoto-I8T6NQEV.jpg

Wat doe ik verkeerd of wat moet ik nog doen???
Wie kan/wil me helpen?
Alvast bedankt voor jullie aandacht en tijd.

Mvg NickLatu

ps: Ik heb een Laptop Latitude E6400
Processor: Intel(R) Core (TM)2 Duo CPU P8400 @ 2.26 GHz
Ram: 4 GB
Videokaart: Nvidia Quadro NVS 160M

Bedankt voor je snelle reactie....

Ik had al de laatste driver update gedaan en alsnog geeft DVDFab 8 dat Nvidia grafischekaart CUDA probleem heeft.
GroteFoto-6YYF3MV6.jpg

Vind het maar raar.... Nog enige suggesties of tips???

Alvast bedankt

NickLatu

ps: ik ben gek op knippen en plakken.... :o

Laatst bewerkt:
Als de drivers in orde zijn, ligt het dan niet aan DVDFab zelf? Probeer dat eens opnieuw te installeren.

Hallo Dillondarko,

Ik heb na jou tip de DVDFab opnieuw geïnstalleerd, maar er is geen verandering in gekomen. Wat ik wel ontdekt heb is dat ik de CUDA kan uitschakelen.... Ik zal een printscreen van mijn instelling maken, voor diegene die er baat bij hebben.

GroteFoto-4BP7RL8B.jpg

Wat nou exact de meerwaarde van CUDA is weet ik niet, maar ik weet wel dat door de CUDA mijn DVDFAB 8 foutmelding geeft. Kort samengevat heb ik niet de oplossing gevonden om met CUDA te werken. Als iemand een oplossing daarop weet gaarne melden a.u.b., zo leer ik ook weer wat en andere mede Helpmij collega's :)

Mvg Nicklatu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan