Nvidia Soundstorm 2kanaals ipv4

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyNutter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
hoi, ik begin me er nu toch aan te ergeren,,..

er zijn een heleboel progjes die geen 4kanaals audio ondersteunen maar gwoon stereo,, een normale geluidskaart stuurt dan gewoon stereo geluid door alle 2 de kanalen deze doet dat niet alleen de front speakers worden dan aan gegooid :/ wie weet hiervoor een oplossing bijvoorbeeld Limewire music player laat alleen uit mijn front speakers geluid komen :(

het heeft niets met creative te maken.. ik heb gewoon 4 boksen en als ik een MP3 afspeel in MMplayer dan komt er uit alle 4 geluidjes maar in andere progjes maar uit 2 :@ en dat vind ik sucky :(

Het ging bij mij niet om Creative. als wel om hetgeen erin staat.
5.1 luidsprekersysteem. Met 4 boksen blijf je alleen stereo houden. Geeft alleen een wat voller geluid. Het effect wat op deze site beoogd wordt Dolby Digi EX plus DTG@EAX Avanced kun je met een gewone installatie nooit bereiken. Het theater-thuis surround lukt dus niet.

nee het probleem is dat er maar geluid komt uit 2 boksen bij heel veel programmas die MP3 afspelen dus zodra er iets afgespeeld word wat STEREO is dan word dat dus gewoon als STEREO afgespeeld ofwel over 2 speakers ipv over alle 4 mijn speakers en mijn woofer en dat vind ik een beetje jammer :( iemand die een oplossing weet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan