Nvidia tv-out probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Dag mensen,

Ik heb altijd met veel plezier gebruik gemaakt van het op de tv bekijken van een DVD die in mijn computer zat.

Ik heb windows XP pro, en een Nvidia Gforze4 MX 440 videokaart. Nu kon ik bij beelschermeigenschappen altijd kiezen welk beeldscherm ik als primair wou instellen.

Ik heb windows update uitgevoerd, en daar stond iets bij van Nvidia update maar sinds ik dat gedaan heb kan ik niet meer instellen of ik mijn tv of flatscreen als primair in wil stellen.

Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Kijk hier naar de bijlage voor meer info:
nvidia.jpg

Bij het vraagteken stond altijd iets van: "gforze 4 MX440" maar dat is door een onbekende oorzaak verdwenen.

Groeten,
Jeroen

Laatst bewerkt:
probeer de laatste drivers bij nvidia te halen.
die van windows zijn ouder omdat die gecertificeerd zijn

Nvidia

Nou nee probeer maar gewoon weer de cd erin te stoppen en instaleer maar gewoon de hoogste driver van de cd, deze is niet gecertificeerd door windows maar werkt wel heel erg goed en heeft wel al deze futures die de nieuwe drivers volgens de update en de ite van nvdia niet hebben.
Vraag me niet waarom maar zo liep ik ook lang te ... omdat je toch denkt dat je de nieuwste drivers download.
Ik heb toevallig dezelfde kaart.

grtjs jjw

Ik heb de link gevolgd en de driver werkt prima, zover ik tot nu kan vaststellen.

Ook is het nu velen malen makkelijker om je primaire beeldscherm te kiezen.

Groeten en bedankt!

Jeroen

Dus....

Graag gedaan, daar zijn we toch allemaal voor hier.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan