Nvidia Twinvieuw Window

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Hallo allemaal,

Als ik mijn pc (Windows xp home SP2) wil afsluiten krijg ik iedere keer een schermmelding van Programma beeindigen: NVidia Twinview Window,
dit programma reageert niet.
Ik heb een nvidia GeForce MX 200. Moet ik deze updaten?? Wie kan mij helpen??

Groetjes,

Roald

In principe zou je dat kunnen doen, alleen is het niet noodzakelijk.

Je zou beter eerst je pc es kunnen scannen op spyware met een programma als AVG Anti-Spyware 7.5.

Helpt dat nog niet, dan kan je de nieuwste videokaart driver downloaden. Maar voordat je deze gaat installeren, moet je de oude driver verwijderen op deze manier.

In principe zou je dat kunnen doen, alleen is het niet noodzakelijk.

Je zou beter eerst je pc es kunnen scannen op spyware met een programma als AVG Anti-Spyware 7.5.

Helpt dat nog niet, dan kan je de nieuwste videokaart driver downloaden. Maar voordat je deze gaat installeren, moet je de oude driver verwijderen op deze manier.

Ik heb een goeie draaiende virusscan met een spywaremodule erin. Deze loopt continu mee, dus daar ligt het niet aan. Waarom moet je de oude eerst verwijderen. Ik heb een jaartje geleden bij mij andere pc gewoon naar een nieuwe update gekeken en deze geinstalleerd zonder de oude eerst te verwijderen.

Omdat er tijdens het installeren van een nieuwe driver-versie niet alles direct kan worden overschreven omdat deze in gebruik zijn. Dus worden deze bestanden ongemoeid gelaten en wordt de rest van de driver wel geinstalleerd. Je hebt dan dus een driver geinstalleerd die uit oude en nieuwe bestanden bestaan en dit kan voor problemen zorgen.

Nogmaals, oude driver is verwijderen, pc opnieuw opstarten en dan de nieuwe driver installeren is de beste manier.

Omdat er tijdens het installeren van een nieuwe driver-versie niet alles direct kan worden overschreven omdat deze in gebruik zijn. Dus worden deze bestanden ongemoeid gelaten en wordt de rest van de driver wel geinstalleerd. Je hebt dan dus een driver geinstalleerd die uit oude en nieuwe bestanden bestaan en dit kan voor problemen zorgen.

Nogmaals, oude driver is verwijderen, pc opnieuw opstarten en dan de nieuwe driver installeren is de beste manier.

Kun je me aangeven welke ik moet hebben. Ik heb een nVidia Geforce 2 MX

Ik heb 2 screenshots gemaakt.

Bijlagen

Met drivercleaner weet je zeker dat alles goed verwijderd wordt. Maar goed, je kan het eerst ook proberen via configuratiescherm. Wel pc hierna opnieuw opstarten en dan pas nieuwe driver installeren.

Met drivercleaner weet je zeker dat alles goed verwijderd wordt. Maar goed, je kan het eerst ook proberen via configuratiescherm. Wel pc hierna opnieuw opstarten en dan pas nieuwe driver installeren.

Nog 1 klein vraagje, wanneer moet je eigenlijk je nvidia Geforce 2 MX updaten?? Alleen als je bepaalde games niet meer kunt spelen???

De nieuwste games zul je er waarschijnlijk niet eens goed meer op kunnen spelen omdat óf de kaart te langzaam is óf er features nodig zijn die de kaart niet heeft. Dat los je niet op met een update.

Updaten is de kaart van een nieuwe driver voorzien, upgraden is kaart vervangen door een nieuwere kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan