NVIDIA update starten mislukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo allemaal,

Ten eerste mijn excuus als dit bericht onder het verkeerde topic staat, ik zat te twijfelen of het onder software of hardware viel.
Ik heb een paar dagen geleden mijn VGA driver opnieuw geïnstalleerd, en sindsdien krijg ik bij het opstarten deze foutmelding:
attachment.php


Ik heb geprobeerd NVIDIA update handmatig te starten, maar hij gaf aan dat er geen updates waren. Toch krijg ik deze melding keer op keer opnieuw.
Wat moet ik doen?

Bedankt,
Bluetooth.
 

Bijlagen

  • NVIDIAupdate.png
    NVIDIAupdate.png
    34,2 KB · Weergaven: 1.075
Hallo,

Heb je het met Beheerders rechten uitgevoerd?
Want dat is noodzakelijk om software te installeren.

Mvg,

Martin de Groot
 
Hallo Martin,

De installatie is goed uitgevoerd en ik heb grafisch ook geen problemen.
Ik krijg alleen deze foutmelding.
Vrg
 
In de taakbalk staat een groen icoontje waar je de NVIDIA-instellingen kunt aanpassen. Rechtsklik hierop en schakel "Automatisch controleren op updates" en "Toon update-meldingen" uit.

Werkt dit?
 
Deze optie staat helaas niet bij mijn icoontje, in het configuratieprogramma zelf kan ik alleen maar beeldinstellingen veranderen, geen programma opties.
 
Open het configuratiescherm en ga naar Help --> Updates --> tabblad Voorkeuren. Daar kun je het e.e.a. uitzetten.
 
Heel vreemd, ik zie het venster, en wanneer ik op het tabblad VOorkeuren klik, valt het venster plotseling weg.
Op het eerste tabbad staat ook niet.
Ik ga nu even kijken of ik het in de veilige modus kan proberen.

EDIT:
Helaas ook zonder succes, ik kan het NVIDIA configuratieprogramma niet openen via de veilige modus.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht helpt het om de drivers opnieuw te installeren. Verwijder eerst de oude drivers en kies tijdens de herinstallatie voor een aangepaste installatie en vink "Voer een schone installatie uit" aan.
 
Heb ik gedaan! Bedankt!
Het heeft gelijk een ander probleem uit de wereld geholpen;
Voor games moest ik zelf toewijzen dat ik de NVIDIA-processor wilde gebruiken.
Nu Haalt hij bekende games uit een database en geeft hij ze de beste instellingen.
Hartstikke bedankt! :)

Bluetooth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan