Nvidia zorgt voor BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

blank018

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2011
Beste helpmijlezer,

Op mijn HP Pavillion Slimline s5510NL ondervind ik veel problemen met de Nvidia Geforce 6150 SE nForce 430
Ik krijg continu een blue screen/BSOD, vooral boven de 20 graden celsius (klinkt vreemd echt waar)
De tip 'bijwerken naar het vorige stuurprogramma' zoals ik eerst deed werkt niet meer.
Ik heb hier weinig tot geen verstand van en ben op zoek naar een structurele oplossing dan wel een redelijke kaart onder de 100 euro (geen gamer, op zoek naar een robuust systeem)

Mijn systeem loopt op windows 7, en is 64 bits
De specificaties van mijn desktop zijn te vinden op:
http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...0&contentType=SupportFAQ&prodSeriesId=4162194

Ook ben ik benieuwd of een nieuwe kaart plug en play is of dat er lastige (software)installaties aan vooraf gaan. In de specificaties lees ik namelijk dat de Nvidia zich geintegreerd op het moederboard bevindt.

Nav onderstaande specificatie veronderstel ik dat er wel een slot open is die dan de geïntegreerde videokaart zal kunnen vervangen:

Video graphics
Integrated graphics using nVidia GeForce 6150SE
*Integrated video is not available if a graphics card is installed.
Integrated graphics using nVidia GeForce 6150SE
Also supports PCI Express x16 graphics cards*
NOTE: *Either integrated graphics or the PCI Express x16 slot are usable at one time; they are not usable concurrently.
Als iemand een betaalbare kaart weet die compatible is met die PCI express x16 slot, dan houd ik mij aanbevolen.

Bij voorbaat erg bedankt

Arjen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan