nview kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik ben mijn nview instellingen ineens kwijt. Ik kan dus niet meer naar mijn TV en ik had graag de functie van verschillende bureaubladen willen gebruiken en transparant slepen.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat gebeurd nadat ik een Windows Update heb uitgevoerd. Ik heb mijn 3-in 1 drivers niet ge-uninstalled of zo. Hoe krijg ik die instellingen terug?

Videokaartdrivers al eens gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd?

Geplaatst door apoe
Blijkt een lastige bug in de nieuwe drivers te zitten:
Instaleer de oude drivers:
http://www.nvidia.co.uk/object/winxp-2k_archive.html

Ik heb de bovenste uit je link genomen (er staan nogal wat drivers, ik weet niet of dit de goede is?), maar zonder resultaat. Tenminste, nview krijg ik er niet mee terug. Wel veranderden al mijn instellingen op het bureaublad en kreeg ik in oude dosspelletjes een veel smaller beeld. Dat laatste is inmddels verholpen, maar helaas, zonder nview. Heb ik de goede driver gepakt?

Uit m'n hoofd.
Bij je videokaart instellingen;
bureablad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>Je videokaart>hier moet je iets van Nview weergeven kunnen vinden.

Dit is de uitgave voor de MS update,die moet goed zijn.

Windows XP/2000 - Graphics Driver
Version: 45.33
Release Date: October 9, 2003

Ik heb inmiddels de oude drivers weer ge-installeerd, maar zonder resultaat. Ik krijg bij instellingen-geavanceerd-etc. nog steeds geen tabblad nview. Ik kan ook niet vinden waar ik 'nview instellingen weergeven' kan aanvinken. Ook ben ik het bureaubladicoon kwijt waarmee ik meerdere bureaubladen kan instellen. Iemand nog raad?

staat ie niet in je configuratiescherm?

Geplaatst door Franz
staat ie niet in je configuratiescherm?

ja, maar dat is niet wat ik bedoel. er staat daar een nview desktopmanager met een heleboel tabbladen, waarvan er maar 2 geactiveerd zijn. maar nogmaals, dit bedoel ik niet. ik bedoel de mogelijkheid om bijv. je PC op kloon te zetten etc.:confused:

Nou, ik heb het gevonden hoor. Op een heel andere plek dan eerst. Het lijkt wel of er bij deze drivers ook heel andere sofware zit. Maar goed, ik ben geholpen....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan