nwesleecher

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Hoi,

Ik ben bezig aan het downloaden van newsleecher. Ik heb dit laten controleren met quickpar. Hij geeft dan op de 1e balk 100%. De balk eronder loopt op en geeft dan aan nog 1556 blocks meer nodig. Mijn vraag is hoe krijg ik dit voor elkaar. Wat moet ik nu doen om het ontbrekende te krijgen?

Quickpar geeft aan hoeveel blokjes er nog nodig zijn om alle files compleet te krijgen in jouw geval dus meer dan 1500.
Dit zou haast wel moeten betekenen dat je complete files mist of dat er bij elke file wel een aantal blokjes missen.
Je zult dus of de ontbrekende files (rar's ) moeten downloaden of je zult moeten proberen om nog meer quickpar files binnnen te halen maar ben bang dat dat niet gaat lukken voor 1500 blokken.

chello is zo ie zo al niet de beste provider om iets van nieuwsgroepen te downloaden.
De retentietijd bij chello is vaak niet meer dan een paar uur en dan zijn de eerste of alle files al weer van de server af.

Ik denk dat je hier gelijk in hebt, want ik heb ook gehoord dat ik sowieso niets ouder dan 10 dagen te downloaden, daar je het als het ouder is meestal kan vergeten. Chello knijpt ook in snelheid, de ene dag is weer hoger als de andere nu loopt het bijna helemaal niet.

ga eens denken over een pay server.

dit is een newssever waar je een x bedrag permaand voor betaald hoeveel is afhankelijk van het abbo wat je neemt.

deze pay servers hebben vaak een retentie tijd van 30 dagen en zijn alle groepen te bereiken.

Dat weet ik, maar voor mij is het alleen de hobby om te kijken of ik er iets mee kan. Heb nu een volledige download gekregen Quickpar geeft dat aan. Maar hoe krijg ik de muziek nu op een cd of een map. Het is geen winrar bestand.Ik heb nog even gekeken het zijn mp3 bestanden.

Laatst bewerkt:
als het mp3 files zijn dan kies je in bv nero voor audio cd maken en sleep je de files naar het brandscherm toe.
Nero zal dan de files omgaan zetten in wav files en daarna beginnen met branden.
Wil je dat het mp3 blijft dan kies je voor data cd en sleep je ook de files naar het brandscherm.

Geplaatst door tazman
ga eens denken over een pay server.

dit is een newssever waar je een x bedrag permaand voor betaald hoeveel is afhankelijk van het abbo wat je neemt.

deze pay servers hebben vaak een retentie tijd van 30 dagen en zijn alle groepen te bereiken.

Ik heb altijd een ADSL verbinding gehad via Demon.
Zeer goede compleetheid, en redelijke retentie.
Alleen een gecapte snelheid met maar 2 draadjes.

Nu ben ik van provider veranderd, en zit nu op de kabel met @home.

Snelheid is prima(fullspeed, bijna 600kb/s :D ), alleen de kompleetheid is enorm slecht. En alle a.b.dvd groepen zijn niet te bereiken.

Dit was mij natuurlijk al bekend.

Echter nu ben ik op zoek naar een goede en niet al te dure payserver. Wat kan jij me aanraden?

Ik heb wel eens Tweaknews geprobeerd. Maar daar was de compleetheid niet zo goed als via DEmon.

Mvg P

er zijn verschillende pay servers zoals bv eweka , virtualbox , easynews , astraweb , newsxs enz enz

welke goed is ? geen idee hangt af van je wensen.

De servers van newsxs en virtualbox lijken op dit moment als beste uit de bus te komen.

Bedankt voor alle informatie. Ik dacht dat je vanuit quickpar ook zo kon branden. Had niet gezien dat ze compleet waren in de download. Ik heb ze in een aparte map gezet en daar vanuit Nero gebrand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan