NZB automatisch starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

abalmelo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
91
nzb Files worden bij mij standaard ge-opend met GrabIt, maar ik moet ze eerst opslaan en dan dubbelklikken voor GrabIt actief word.

is er een mogelijkheid dat ze vanuit Firefox automatisch GrabIt opstarten??

met dank voor reacties
 
Ik gebruik gewoon spotnet de opvolger van FTD is veel makkelijker.
 
in welk verband werken jullie met de nzb files?
binsearch oid, spotnet..

ik wacht af

Rob
 
@Ronaldino : ook met spotnet genereer je nzb files

@Robbie34 : hoe bedoel je?
 
nou, als je via binsearch een nzb file aanmaak kan je 2 dingen doen , opslaan of automatisch laten openen met je leecher (kan je instellen in mapopties) , je hebt ook sites waarbij je een los nzb file moet downloaden, opslaan en dan een leecher openen, in die hoedanigheid bedoel ik het...
 
@Robbie34 : k snap t

bij mij krijg ik bij nzb (en alleen bij nzb) die vraag juist niet
nzb staan in mapopties gekoppeld aan GrabIt en ook bij het bekende 'openen met ...' is GrabIt t standaardprogramma

prob anders geformuleerd : als ik op een website bv een rar aanklik krijg ik de vraag 'opslaan of openen met' en bij een nzb word t automatisch opgeslagen
 
info duken.nl

Start grabit is op klik op 'edit' en dan 'preferences'. Dan komt er een scherm te voorschijn. Klik dan op 'interface' het kan zijn dat die daar al op staat. Onderaan staat 'file types' vink dit vakje aan. En als het goed is komt nu dat scherm te staan als je een nzb download.

zou anders testen gebruik newsleecher ;)
 
@Ronaldino : ook met spotnet genereer je nzb files
Volgens mij zit er onder de motorkap van Spotnet ook sabnzbd welke meteen kan downloaden.

En SabNzbd is gewoon fantaastisch (Ik gebruik hem los zonder spotnet op mijn linuxserver maar ook windows versies zijn beschikbaar):)

- Url van een NZB? plak hem in de webbased applicatie en hij haalt hem dan dus automatisch op van het internet
- NZB toch opslaan?Je kunt een map aanwijzen die hij in de gaten houd, sla de nzb op en hij gaat automatisch downloaden.

maar ook vele appplicaties kunnen via de api rechtstreeks met Sabnzbd overweg (zoals spotnet ok ok ik gebruik spotnet in combinatie met mijn losse sabnzbd :), maar bijvoorbeeld ook Mediaportal/Firefox/etc etc etc)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan