NZB bestand ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearl2000

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Berichten
25
:eek: Vraagje, heb mijn laptop geformateerd ( was vol !!! ) en daarna wat programma`s terug gezet ook ( FTD en GRABIT )
heeft het voor die tijd altijd goed gedaan , maar nu heb ik een probleem als ik een NZB-file aanmaak en wil hem door linken naar GRABIT doet die dat niet ( zie foto ) normaal komt er te staan open NZBbestand maar nu vraagt die wat anders ( opslaan of zoeken ? kom er niet uit ......
 

Bijlagen

  • nzb.jpg
    nzb.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 105
ah...de extentie: .NZB is nog niet gelinked aan Grabit..Dat moet dus nog even gebeuren..

heb je vista? mooi! Ga naar configuratiescherm: dan naar standaardprogramma's...een bestandstype of protocol aan een programma koppelen..en je kunt het instellen...

[smallimg]http://www.theultimatetweakerz.x.gg/nzb.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Makkelijker nog, je opent Grabit en gaat naar edit en dan preferences en in het eerste tabblad interface zet je onderaan een vinkje bij associate NZB Files with Grabit ! Klaar ben je.....
 
Heb in de bestandstype of protocol koppelen gekeken maar kan daar geen NZB bestand vinden en bij mijn grabit is de grabit nzb wel aangevinkt. snap er niks van ....... zie foto
 

Bijlagen

  • nzb2.jpg
    nzb2.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 113
en toen kwam er geen antwoord meer.

ik heb nu t zelfde prob en zoek een antwoord

iemand nog??
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar laptop. Daarbij is deze topic van 2010, dus niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan