nzb bestanden worden niet meer in newsleecher geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

cotr55

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
hallo allemaal,wie kan mij helpen? normaal gesproken als ik iets had opgezocht in nzb4you klikte ik op nzb en daarna op openen en dan ging ik automatisch naar newsleecher.dit is de laatste week niet meer zo. weet iemand hoe dit komt?
Als ik bij bestanden naar nzb bestanden kijk staan deze nog gewoon aan newsleecher gelinkt.

Start Newsleecher en klik op "options" en kijk bij NZB, en check of de juiste vakjes aangevinkt zijn.
Zoja, verwijder dan de vinkjes, sla op en plaats de vinkjes opnieuw en save je instellingen.

Start Newsleecher en klik op "options" en kijk bij NZB, en check of de juiste vakjes aangevinkt zijn.
Zoja, verwijder dan de vinkjes, sla op en plaats de vinkjes opnieuw en save je instellingen.
heb ik gedaan maar heeft niet geholpen

Als je dus een nzb file download, en erop rechtsklikt, en eigenschappen opvraagt. Wat staat er dan? Wat staat er als je dat probeert te wijzigen?
Wordt er dan automatisch naar Newsleecher verwezen?

Als je dus een nzb file download, en erop rechtsklikt, en eigenschappen opvraagt. Wat staat er dan? Wat staat er als je dat probeert te wijzigen?
Wordt er dan automatisch naar Newsleecher verwezen?
Ik zal proberen in het kort weer te geven hoe ik te werk ga :
ik ga b.v naar FTD en zoek daar een dvd uit die ik wil downloaden,ik selecteer dan de titel en kopieer deze in BZB4you,tik de bijbehorende nieuwsgroep in en kies voor search.ik krijg nu alle bijbehorende bestanden te zien,selecteer deze en klik op nzb en hierna op openen waarna deze bestanden normaal gesproken direct in Newsleecher werden geladen.
In opties van newsleecher staat bij nzb - assosiate with newsleecher en als ik in verkenner naar extra,mapopties,bestandstypen,nzb op zoek staat er openen met newsleecher.Ik hoop dat je hier iets mee kan.
gr. Cor

...en als je wat verder in die mapopties graaft?
Wat staat er bij geavanceerd, en "bewerken" ?

Bij mij is dat "C:\Program Files\NewsLeecher\newsleecher.exe" "%1"

hetzelfde als bij jou

uiteindelijk heb ik mijn schijf helemaal leeggehaald en alles opnieuw geinstalleerd,nu werkt alles weer naar behoren.
allemaal bedankt voor jullie suggesties.:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan